• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    30.06.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0037, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4671732
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 16.06.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Markedskontakt i NAV Nordre Aker

Offentlig forvaltning

NAV Nordre Aker søker én (1) markedskontakt til markedsteamet vårt for et engasjement til 31.12.22, med mulighet for forlengelse. Dette teamet jobber tett sammen om samarbeidspartnere, samt å implementere markedsarbeid i kontoret. Ønsker du å bidra til at arbeidssøkere, spesielt mennesker med flyktningbakgrunn, får en tilknytning til arbeidslivet? Er du god på å bygge og pleie relasjoner, og trives med å jobbe utadrettet blant arbeidsgivere? Da kan du være den vi ser etter. 

Som markedskontakt er du en fagressurs markedsarbeid for hele kontoret, og det er derfor viktig at du har et helhetlig blikk på kontorets brukergruppe og deres behov. Markedskontaktene skal i tillegg til å jobbe ut mot arbeidsgivere, bistå med internopplæring markedsarbeid for veiledere i NAV.

I søknadsteksten ber vi deg om å reflektere over din motivasjon for å ha en slik stilling, samt hvordan du ser for deg arbeidsdagen som markedskontakt blir.

Arbeidsoppgaver:

  • Skaffe arbeidsgivere/samarbeidspartnere utfra brukerens kompetanse og ferdigheter
  • Holde internopplæring markedsarbeid for veiledere
  • Utføre enkel journalføring i Salesforce og gi opplæring på hvordan det gjøres
  • Legge ut stillinger i systemet "Rekrutteringsbistand"
  • Være en brobygger mellom arbeidsgiver og NAV
  • Bygge og pleie relasjoner til nye og eksisterende samarbeidspartnere/arbeidsgivere
  • Delta i felles møte med veileder og bruker ved behov
  • Delta på samlinger i nettverket for Oslo og i region Vest
  • Møte med arbeidsgivere
  • Delta i forskjellige avdelingsmøter på kontoret
  • Holde møter med markedsteamet
  • Sammen med makker videreutvikle markedsarbeidet i NAV
  • Endring av oppgaver må påregnes

Kvalifikasjoner:

  • Minst 3-årig høyere utdannelse på Høgskole eller Universitet, relevant arbeidserfaring kan kompenseres for utdanningskravet
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk
  • God kjennskap til dagens arbeidsmarked
  • Erfaring med å jobbe med mennesker som har sammensatte utfordringer
  • Relevant erfaring knyttet til å bistå arbeidssøkere og prosessen mot jobb, gjerne fra NAV eller rekrutteringsbransjen.
  • Gode IKT-kunnskap  

Personlige egenskaper:

  • Evnen til å jobbe selvstendig så vel som i team
  • Evnen til å ha et helhetlig blikk på kontorets brukergruppe og deres behov
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, spesielt med makker
  • Er positiv og entusiastisk selv i vanskelige situasjoner
  • Gode serviceholdninger
  • Omstillingsdyktig og fleksibel
  • Tar raskt til seg nye kunnskap og ansvar for egen læring
  • Har stor arbeidskapasitet og håndterer store arbeidsmengder
  • Personlig egenskap til bli sterkt vektlagt

Vi tilbyr:

  • Spennende og meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
  • Aktive og engasjerte kollegaer
  • Sentrale lokaler i Nydalen med kort vei til kollektiv transport
  • Fleksitid
  • Godt arbeidsmiljø
  • Lønnsramme 2207, lønnstrinn 34 - 43 (kr. 533 000 - 624 100,-) etter lønnsansiennitet
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    30.06.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0037, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4671732
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 16.06.2022