• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    04.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5198117
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 17.05.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Lyst til å lede viktige byggeprosjekter?  

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Prosjektleder for mindre og større byggeprosjekter i Bærum kommune
Har du lyst til å bidra til å realisere viktige byggeprosjekter for innbyggerne i Bærum kommune? Du vil få kaste deg over en stor og spennende prosjektportefølje som skal realiseres de kommende årene, både nyinvesteringer og rehabiliteringsprosjekter. Vi søker derfor etter deg som har noen års erfaring som prosjektleder og som har lyst til å utfordre deg selv og bygge en karriere med lederansvar for folk og ansvar for å oppnå gode resultater sammen med andre i en stor og kompetent organisasjon.

Bærum kommune Eiendom har med sine ca. 300 ansatte ansvar for utvikling, utbygging, forvaltning, drift og vedlikehold av kommunens bygningsmasse. Vi har høye ambisjoner om at våre bygg skal være klimakloke og bygges kostnadseffektivt.

Se her for oversikt over eiendomsprosjektene våre: https://www.baerum.kommune.no/om-barum-kommune/organisasjon/om-eiendom-i-baerum-kommune/prosjekter-eiendom/

Bli med og sett spor!

Kvalifikasjoner:

For å lykkes bør du ha:

  • Høyere utdanning innen ingeniørfag, økonomi eller prosjektledelse. Relevant erfaring fra større byggeprosjekter kan kompensere for manglende utdanning
  • Ønskelig med minimum 3 års erfaring som prosjektleder for byggeprosjekter
  • God kunnskap om prosjektstyring, herunder prosjektøkonomi og gjennomføring av risikovurderinger og -analyser
  • Evne til å samarbeide og lede team
  • God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Du bør også ha:

  • God kjennskap til og erfaring fra gjennomføring av ulike entrepriseformer og anskaffelsesstrategier, fortrinnsvis totalentrepriser, men gjerne også samspillsentrepriser
  • Kjennskap til offentlige anskaffelsesprosesser
  • God kunnskap om Byggherreforskriften og relevant HMS-lovgivning
  • Ha kjennskap til bærekraftig utvikling av bygg, gjerne vise til erfaring fra prosjekter med gjenbruk/ombruk/sirkulær økonomi
  • Gode kunnskaper i bruk av MS Office og relevante prosjektverktøy
  • Førerkort klasse B

Personlige egenskaper:

For å lykkes i jobben har du følgende personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • God til å bygge tillitsbaserte relasjoner på tvers av fagmiljøer
  • Trives i et hektisk arbeidsmiljø
  • Evner å være motiverende, delegerende og involverende overfor medlemmene i prosjektteamet ditt
  • Selvstendig og strukturert
  • Evne til å løse komplekse problemstillinger

Vi tilbyr:

Foruten viktige og samfunnsnyttige prosjekter, får du følgende i denne rollen:

  • Et tverrfaglig miljø med kunnskapsrike og engasjerte kolleger
  • Gode utviklingsmuligheter hos en av Norges største eiendomsvirksomheter
  • En organisasjon i utvikling, som også omfatter bruken av teknologi og digitalisering
  • Fleksitidsordning og mulighet til å jobbe utenfor kontoret 1-2 dager i uken
  • Elbil-pool og elsykler
  • Lønn etter avtale
  • Kompetanseutviklingsstipend
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Lokaler i ny Kommunegård
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    04.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1338, SANDVIKA
    BÆRUM
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5198117
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 17.05.2023