• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    17.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0187, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3795791
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 04.05.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Lønnsmedarbeider

Offentlig forvaltning

Vil du arbeide med utfordrende oppgaver i et spennende og tverrfaglig miljø?
Trives du med høyt tempo og varierte arbeidsoppgaver?

HR skal styrke laget med en ressurs som lønnsmedarbeider.

Vi søker en selvgående, strukturert og effektiv lønnsmedarbeider med god organisasjons- og rolleforståelse. Hovedoppgavene vil være knyttet til lønnsadministrasjon og tidsregistreringssystemer. Lønnsmedarbeideren  vil rapportere til HR-direktør.

Vi kan tilby et kompetent og engasjert miljø som jobber med et bredt spekter av HR-oppgaver. Du må kunne arbeide selvstendig og være trygg i lønnsfaglige spørsmål.

Arbeidsoppgaver:

  • Ansvaret for saksbehandling og rapportering innenfor eget ansvarsområde
  • Bidra inn i enhetens utviklingsoppgaver og prosjekter
  • Informere, veilede og gi råd og opplæring til brukerne
  • Initiere og gjennomføre forbedringer innenfor eget ansvarsområde
  • Ansvar for å holde seg faglig oppdatert på utviklingen innenfor lønnsområdet

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning fra høyskole eller universitet
  • Erfaring fra lønnsadministrasjon, fortrinnsvis erfaring fra Agresso HR-system
  • Kjennskap til WinTid eller tilsvarende tidsregistreringssystemer
  • God kompetanse på bruk av IKT-verktøy
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Det er ønskelig med kjennskap/utførelse av avstemming mellom lønn og regnskap
  • Søkere med god og relevant realkompetanse og erfaring, som ikke fullt ut oppfyller de formelle kravene til utdanning, kan bli vurdert som kvalifisert søker

Personlige egenskaper:

  • Du er nøyaktig, effektiv og har god helhetsforståelse
  • Du er strukturert, systematisk og evner å håndtere mange oppgaver samtidig
  • Du er positiv, har gode samarbeidsevner og yter god service
  • Du har gode analytiske evner og er løsningsorientert
  • Du er fleksibel, har stor arbeidskapasitet og trives godt med mange ulike oppgaver
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Et godt arbeidsmiljø med faglige interesserte og dyktige kolleger
  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver innenfor lønnsområdet
  • Mye ansvar og stor fleksibilitet
  • Personlige og faglige utviklingsmuligheter
  • Gode pensjons-, låne- og forsikringsordninger
  • Fleksitid
  • Treningsmuligheter i arbeidstiden
  • Lønn etter lønnstrinn 40-45 som tilsvarer fra kr 551 400 til kr 602 800 pr. år
På grunn av koronasituajonen har Plan- og bygningsetaten hjemmekontor. Intervjuer vil derfor foregå digitalt.

 

 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    17.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0187, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3795791
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 04.05.2021