• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    14.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5003, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5205258
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 31.05.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Lønnskonsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Botjenester for utviklingshemmede i Bergenhus og Årstad en bydelsomfattende enhet med 400 årsverk fordelt på 28 tjenestesteder. Vi gir omsorg og oppfølging til mennesker med ulikt funksjonsnivå i bofellesskap, botiltak, samlokaliserte boliger og private hjem. I vår enhet har vi mange dyktige ansatte og vi leter nå etter deg som har engasjement, godt humør og lyst til å bidra til vårt fellesskap. Med fokus på et godt arbeidsmiljø, myndiggjorte og ansvarsbevisste medarbeidere jobber vi for at den enkelte tjenestemottaker trives og opplever selvbestemmelse, utvikling og mestring.  

Vi har nå ledig en 100 % fast stilling som lønnskonsulent i administrasjonen. Som lønnskonsulent inngår du i enhetens administrative stab, med stabsleder som nærmeste leder.  Du blir en del av et lønnsteam på 3 personer og arbeidstiden (fleksitid) er på dagtid med 37,5 timer/uke. Du vil ha dine hovedoppgaver innenfor lønnsarbeid, men også personal/ rekruttering og arkivering. 

Enhetens administrasjon flyttet høsten 2021 inn i helt nye lokaler på Bontelabo, som ligger sentralt til i Bergen sentrum med gode kollektivmuligheter

Enheten skal i 2023 gjennom en omorganisering,  så endringer i stillingens vil kunne forekomme

Kvalifikasjoner:

  • Fortrinnsvis 3-årig høyskole- eller universitetsutdanning innen økonomi og administrasjon, eller andre relevante fagkombinasjoner
  • Søkere med fagutdanning innen kontor- og administrasjon, eller lang relevant arbeidserfaring fra tilsvarende arbeid kan vurderes. 
  • Gode datakunnskaper og erfaring fra systemer som UBW-HR, RS og BK360
  • God norsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne
  • Du kan vise til svært gode kommunikasjons- og samarbeidsferdigheter
  • Søkere utenfor Skandinavia må dokumentere kunnskap i norsk skriftlig og muntlig gjennom bestått B2-test
  • Ønskelig med erfaring fra lignende stilling, gjerne fra det offentlige.
  • Være utviklingsorientert og opptatt av god tjenestekvalitet.
  • Ha en åpen og inkluderende væremåte, være samarbeidsvillig og lærevillig
  • Personlig egnethet er en forutsetning og vil vektlegges særlig

Personlige egenskaper:

  • Du er serviceinnstilt og fleksibel
  • Du er nøyaktig og strukturert og trives med å jobbe innen satte tidsfrister
  • Du må kunne mestre hektiske perioder med ekstra arbeidspress
  • Du er ansvarsbevisst og har evne til å arbeide selvstendig
  • Gjennomføringsevne, selvgående og god arbeidskapasitet
  • Bidragsyter til et godt arbeidsmiljø
  • Endringsvillig
  • Du er god på veiledning, og kan bidra positivt til faglig utvikling 
  • Må ha høy etisk bevissthet og evne til kritisk refleksjon.

Vi tilbyr:

  • Lønn etter gjeldende tariff
  • Fleksitid
  • Et godt arbeidsmiljø, hvor det er et stort fokus på å hjelpe hverandre i hverdagen
  • En arbeidsplass som er en inkluderende arbeidsliv(IA)-bedrift
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring
  • Nye lokaler med kantine, svært sentralt med gode kollektivmuligheter
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    14.06.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5003, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5205258
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 31.05.2023