Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
06.11.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5010, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
3238608Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 23.10.2020
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Lønnskonsulent
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Enhet for aktivitet og mestring ble dannet i 2018, og er en enhet under Etat for hjemmebaserte tjenester. Enheten har som overordnet mål å hindre isolasjon, fokusere på det friske i mennesket, og øke aktivitet og mestringsnivå. Aktivitet og mestring består av følgende avdelinger; Hverdagsrehabilitering, Responssenteret, Frivillighetskoordinatorer, Støttekontaktformidlere, Aktivitetssenter, Omsorgsboliger, og Kommunal Hjelpemiddelservice.
Enhetens administrasjon har lokaler sentralt i Bergen Sentrum. Vår administrasjon består av lønnskonsulenter, økonomikonsulent, personalkonsulent, fagkonsulenter, rådgiver og enhetsleder. Vi har nå ledig en 100 % fast stilling som lønnskonsulent, med oppstart 01.01.21.
Dersom du er en selvstendig, strukturert, og positiv person som er glad i detaljer, er du velkommen til å søke. Vi leter etter en kollega som er god på å kommunisere med alle typer mennesker, og som har stor grad av tålmodighet til å lete etter riktig svar på ulike problemstillinger.
- Registrere og vedlikeholde informasjon i lønnssystem, deriblant alt fravær (UBW).
- Utarbeide arbeidsavtaler, ansiennitetsberegninger, attester, søknad om foreldrepenger og pensjon o.l.
- Arkivering, og implementering av arkivsystemet BK360.
- Innkjøp.
- Bistå støttekontaktkonsulenter med timelister o.l.
- Annet arbeid som å bistå med betjening av tlf, og lage ID- kort.
- Behandle post til enheten
- Relevant utdanning på høgskolenivå innen økonomi og administrasjon.
- Erfaring med lignende arbeid, gjerne i offentlig sektor.
- Erfaring med innkjøp, gjerne E- handel og offentlige innkjøpsavtaler.
- Kunnskap om gjeldende lovverk, spesielt innenfor arbeidsrett, pensjonsordninger, og foreldrepenger.
- Gode IT kunnskaper. God forståelse og erfaring med bruk av Excel er en nødvendighet.
- Søkere med erfaring og kunnskap om bruk av UBW, og BK360 vil bli foretrukket.
- Vår nye lønnsarbeider er strukturert, og er fortrolig med å jobbe innen satte frister.
- Du er en sterk formidler som kan beskrive lønnsarbeid forståelig for ansatte og ledere.
- Du er serviceinnstilt og trives med å utføre flere oppgaver parallelt.
- Du liker varierte og uforutsigbare arbeidsdager, og har stor grad av omstillingsevne.
- Gode samarbeidsevner fordi du skal samarbeide med kollegaer, ledere, interne og eksterne samarbeidspartnere.
- Du er tålmodig, og har evne til å finne løsninger på ulike problemstillinger.
- Du er en pådriver for implementering av digitale løsninger???
- Lønn etter gjeldende tariff som lønnskonsulent.
- Fleksitid.
- Et godt arbeidsmiljø, hvor det er stort fokus på å hjelpe hverandre i hverdagen.
- Gode pensjons- og forsikringsordninger.
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
06.11.2020Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5010, BERGEN
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
3238608Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 23.10.2020