• Bedrift
    Alver kommune
  • Søknadsfrist
    15.08.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5914, ISDALSTØ
    ALVER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3969729
  • Se her for andre jobber fra Alver kommune
  • Oppdatert 08.07.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Alver kommune

Logoped - 100% fast stilling

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Kort om stillinga

PPT i Alver kommune har ledig 100% fast stilling som logoped frå 01.09.2021.
Stillinga er plassert i tenesta sitt utøvande team og arbeidet vil for det meste bestå av logopediske hjelpetiltak etter sakkunnig vurdering, samt rettleiing til pedaogisk personale og pedagogiske medarbeidarar.  

Om PPT

Alver kommune ligg i god  pendlaravstand nord for Bergen. Alver PPT er lokalisert i det nye Helsehuset, Kvassnesvegen 40. Her har vi fine lyse og moderne lokale, og gode mogelegheiter til samarbeid med andre tenester for barn og unge som er lokalisert i Helsehuset. Alver PPT har totalt 20 stillingar, beståande av pedagogisk-psykologiske rådgjevarar med solid fagleg bakgrunn i spesialpedagogikk, logopedi og psykologi. Alver PPT er ei kommunal teneste som er organisert i barnehageteam, skuleteam og utøvande team.

Arbeidsoppgåver

Vi kan tilby ein spennande og utfordrande jobb, og vi søkjer deg som har engasjement og motivasjon for endringsarbeid. Sentrale oppgåver vil vere:

- Utøving av logopediske hjelpetiltak
- Rettleiing til pedagogisk personale i barnehage og skule
- Bidra med kunnskap- og kompetanseutvikling for tilsette i barnehage og skule
-  Bistå og bidra med organisasjonsutvikling med fokus på endringsleiing

Kompetanse

Vi søkjer etter medarbeidar som:

  • Har master i logopedi
  • Har god rettleiingskompetanse i høve individ- og systemretta arbeid i barnehage og grunnskule
  • Har generell god forståing for systemisk arbeid i endringsprosessar
  • Har god relasjonskompetanse
  • Har utgreiings- og testkompetanse
  • Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Har god evne og vilje til tverrfagleg samarbeid
  • Er fleksibel og løysingsorientert

 Vi legg i tillegg vekt på:

  • personlege eigenskapar
  • godkjent politiattest
  • førarkort klasse B

Vi tilbyr

Løn etter gjeldande tariffavtale

God pensjonsordning

Politiattest

 Det er krav om godkjend politiattest etter opplæringslova ved tiltreding.

Slik søker du

Trykk knappen "send søknad". Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00. 

 

Bli kjent med Alver kommune

 

  • Bedrift
    Alver kommune
  • Søknadsfrist
    15.08.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5914, ISDALSTØ
    ALVER
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3969729
  • Se her for andre jobber fra Alver kommune
  • Oppdatert 08.07.2021