Company
Sandnes kommuneApplication deadline
19.05.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
4306, SANDNES
SANDNES
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5735887Look here for other jobs from Sandnes kommune
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Sandnes kommune
Legevaktsjef - en utfordrende og variert stilling i et kompetent tverrfaglig miljø
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi søker etter deg som trives med ledelse, jobbe med folk, mange ting som kan skje på en gang hvor du må finne løsninger på kort og lang sikt og har utdanning innen helse.
Legevakten i Sandnes ble etablert i september 1983 og har helt fra starten vært et samarbeid mellom Sandnes og Gjesdal kommune. Sandnes legevakt gir akutte helsetjenester til folk som bor eller oppholder seg i Sandnes eller Gjesdal kommune hele døgnet. Den er bemannet med fast ansatte leger og sykepleiere. I tillegg deltar fastleger fra de to kommuner med vakter på kveld, natt og helg.
Sandnes legevakt er egen virksomhet i Helse og velferd og består av avdelingene legevakt, Jæren Øyeblikkelig hjelp og Psykososialt kriseteam.
Legevakten samarbeider med mange kommunale virksomheter, spesialisttjenesten, ambulanse, politi og brann.
Legevakten har mange høyt kvalifiserte ansatte og skal gi tjenester av høy kvalitet.
Som legevaktsjef er du den øverste faglige, økonomiske og administrative leder.
Du vil samarbeide tett med overlegene på begge avdelinger, avdelingslederne og fag- og prosedyre-sykepleiere. Du vil delta på legenes samarbeidsutvalg og har ellers et tett samarbeid med fastleger og Lis 1 leger i kommunen. Du vil sikre drift i tråd med lov og forskrift.
Som legevaktsjef har du fokus på pasientsikkerhet, kvalitetsarbeid og utviklingsarbeid når det gjelder samarbeid, beredskap og avviksmeldinger.
Kvalifikasjoner:
- Du er sykepleier eller lege og har ledererfaring.
- Du har lederutdanning. Lang ledererfaring kan kompensere for manglende formell lederutdanning.
- Du har kjennskap, interesse og innsikt i legevaktsarbeid.
- Du har erfaring fra utviklingsarbeid.
- Du har god økonomiforståelse.
Personlige egenskaper:
- har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner på tvers av fag, sektor og forvaltningsnivå.
- har en løsningsfokusert tilnærming.
- er tydelig og robust som trives i et hektisk og uforutsigbart arbeidsmiljø.
- har god arbeidskapasitet med strukturert arbeidsform, evne til å lytte, reflektere og prioritere.
- har høy integritet og verdiorientert, med godt humør og positiv innstilling.
- har gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig, minimum nivå B2.
Vi tilbyr:
- Gode stabs- og støttefunksjoner
- Tett samarbeid med kommuneoverlegen
- Lønn etter avtale
- Gode pensjons- og forsikringsordninger
- Hjem-jobb-hjem avtale
- Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
- Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
Company
Sandnes kommuneApplication deadline
19.05.2024Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
4306, SANDNES
SANDNES
NorwayNumber of positions
1Career-kode
5735887Look here for other jobs from Sandnes kommune