• Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    18.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3788806
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 30.04.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bærum kommune

Leger, se her! Er du vår nye superhelt?

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Lege i 100 % fast stilling til kommunale akutte døgnplasser (KAD/mottak)

Bærum kommune er i omstilling, og vi søker lege til KAD. Avdelingen består i dag av 21 senger fordelt på 15 KAD plasser og 6 mottaksplasser. I ny organisering skal vi legges sammen med ordinære korttidsplasser,  sammenlagt blir det 36 sengeplasser.

Hos oss må du trives med å jobbe i en aktiv hverdag.  Vi er et team med "superhelter" som består av leger, sykepleier, helsefagarbeidere og fysioterapeut. Vi er opptatt av å sette pasienten i sentrum med fokus på tverrfaglighet, behandling, gjenopptrening/mobilisering og utskrivelse til eget hjem. Det innebærer at vi tilstreber godt samarbeid med pasient, pårørende, spesialisthelsetjenesten og kommunehelsetjenesten. 

Pasientene som kommer til KAD er i et akutt sykdomsforløp og trenger tett medisinsk oppfølgning. Vi har derfor legedekning både på dag- og kveldstid, inkludert helg og helligdager. I stillingen inngår 2 arbeidshelger på 12 uker, øvrig arbeidstid er dagtid.

På KAD kan pasientene være inneliggende 7 liggedøgn, og vi tar i mot pasienter fra 16 år og oppover. Vi har bredt spenn på innleggelsesårsaker, så her vil du få bruk mange sider av din kompetanse og erfaring. Det er ønskelig med arbeid fra KAD/korttid eller tilsvarende.

Er du interessert?  Ta en titt her: Dønski sykehjem avdelingene KAD/Mottak

Arbeidsoppgaver:

  • Kurativ virksomhet, kartlegge, diagnostikk, klinisk oppfølgning og behandling av pasienter
  • Journalføring i henhold til lovverk 
  • Bidra til kvalitetssikring og utvikling av tjenesten
  • Bidra til internundervisning
  • Veilede LIS-studenter  

Kvalifikasjoner:

  • Lege med norsk autorisasjon, HPR-nr. registreres i CV
  • Lege i spesialiseringsforløp eller ferdig utdannet spesialist 
  • Gode datakunnskaper med ferdigheter i elektronisk dokumentasjon. (Bærum kommune benytter Profil som journalsystem)
  • Kompetanse fra  geriatri, indre- og akuttmedisin er ønskelig
  • Søkere fra land utenfor Skandinavia må ha bestått norskprøve C1 eller tilsvarende - dokumentasjon på språkkompetanse må legges ved søknad 
  • Politiattest mindre enn 3 mnd. gammel må fremlegges før ansettelse  

Personlige egenskaper:

  • God formuleringsevne både muntlig og skriftlig
  • Evne til å arbeide både selvstendig og i team
  • Evne til å arbeide ansvarlig, nøyaktig og effektivt 
  • Kunne jobbe selvstendig og bidra til godt samarbeidsklima
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr:

  • Fagforum for leger
  • Offentlig tjenestepensjon
  • Kompetanseutviklingsstipend
 

  • Bedrift
    Bærum kommune
  • Søknadsfrist
    18.05.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1346, GJETTUM
    BÆRUM
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3788806
  • Se her for andre jobber fra Bærum kommune
  • Oppdatert 30.04.2021