• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    21.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4312, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5918957
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune
Ledig stilling

Sandnes kommune

Lege

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

50 % stilling på Sandnes legevakt:
Legevakten er åpen hele døgnet for Sandnes og Gjesdal kommune sine innbyggere.  Legevakten er bemannet med sykepleiere og leger hele døgnet. Legevakten har fast ansatt overlege på dagtid. Fastleger fra Sandnes og Gjesdal deltar i vakt. Legevakten er samlokalisert med Jæren Ø-hjelp og ambulansetjenesten. Psykososialt kriseteam er også organisert i legevakten.

Legevakten skal gi medisinsk hjelp ved akutt sykdom, eller alvorlig forverring av sykdom, skader som trenger akutt hjelp, pusteproblemer, brystsmerter, alvorlig psykisk sykdom og lignende. Legevakten arbeider i nært samarbeid med AMK og er en del av nødnettet.

Legevakten har velutstyrt legevaktbil som blir brukt på oppdrag som for eksempel sykebesøk. Lege og sykepleier kjører ut sammen. Ved akuttoppdrag rykker lege ut sammen med ambulanse.

Sandnes legevakt ønsker å tilsette spesialist i allmennmedisin i 50 % stilling. 

Kvalifikasjoner:


  • Norsk autorisasjon som lege uten begrensninger
  • Spesialist i allmennmedisin eller lege i spesialisering, (LIS 3)
  • Erfaring fra akuttmedisin eller allmennmedisin
  • God formidlingsevne i norsk, både muntlig og skriftlig. 
  • Krav om norskferdigheter på minimum nivå B1
  • Godkjent politiattest må leveres før oppstart, men skal ikke vedlegges søknaden.
  • I denne stillingen kreves det at du leverer egenerklæring for tuberkulose og MRSA før tiltredelse

Personlige egenskaper:

  • Har gode språk- kommunikasjons- og samarbeidsevner.
  • Arbeider nøyaktig, strukturert og effektivt. 
  • Kan jobbe selvstendig.
  • Kan bidra til å se og utvikle løsninger.
  • Fleksibel og initiativrik.
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt.
  • Bidrar til trygghet og kultur for åpenhet og læring.

Vi tilbyr:

  • Hjem-jobb-hjem avtale
  • Gratis svømming for alle ansatte i kommunens svømmehaller
  • Bedriftsidrettslag og bedriftskunstforening
  • Gode pensjons- og forsikringsordninger
  • Kursdager for å vedlikeholde kompetanse. 
  • Lønn etter avtale.
  • Godt arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse.
 

  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    21.10.2024
  • Heltid/Deltid
    Deltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    4312, SANDNES
    SANDNES
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5918957
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune