• Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    26.06.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5033, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4650106
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 01.06.2022
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Bergen kommune

Ledige faste helgevaktstillinger ved Ladegården sykehjem skjermet enhet fra snarest. 

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Arbeidsgiver/arbeidssted: Bergen kommune, Ladegården sykehjem
Stilling: Faste helgevaktstillinger ved post 1 skjermet enhet.

Sted: Ladegården sykehjem, Ladegårdsgaten 65, 5033 Sandviken

Sykehjemmet ligger i naturskjønne omgivelser og er sentralt plassert i Sandviken med kort avstand til offentlig kommunikasjon.

Sykehjemmet har ansvar for å yte god omsorg og gi gode helsetjenester for beboere med behov for sykehjemsplass. Vi søker nå etter faste helgevakter. Stillingene inngår i turnus med arbeid hver 3. helg.
For tiltredelse i stillingene er det krav om politiattest i henhold til lovverk.

Presentasjon av arbeidssted:
Ladegården sykehjem er et moderne sykehjem med 107 plasser fordelt på 5 avdelinger. Hver avdeling er inndelt i 2 eller 3 grupper. Post 2 er inndelt i 2 grupper og har tilsammen 26 plasser. Post 3, 4 og 5 er også organisert i 2 grupper og har 17 beboer i hver avdeling.   Skjermet enhet er inndelt i tre grupper som er tilrettelagt for personer med demens.  Avdelingen har til sammen 30 plasser. 


Arbeidsoppgaver:

  • Helhetlig pleie, omsorg og behandling av beboerne
  • Delta i aktiviteter med beboerne
  • Være medansvarlig for et godt arbeidsmiljø

Kvalifikasjoner:

  • Fagutdannete studenter i helsefag vil bli prioritert 
  • Det vil være en fordel med relevant erfaring og interesse innen fagfeltet eldreomsorg og demens
  • Utdanning fra utlandet – godkjenning av NOKUT
  • Ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse
  • Fremmedspråklige søkere med utdanning utenfor Norden må dokumentere bestått B1 test i norsk
  • Beherske de vanligste dataverktøy

Personlige egenskaper:

  • Vi søker deg som er positiv og fleksibel og som har evne til å finne gode løsninger.
  • Vi søker deg som har gode samarbeidsevner og også evne til å arbeide selvstendig.
  • Du må ha interesse for pleie og behandling av eldre mennesker.
  • Du må ha stabilt godt humør og være vennlig og imøtekommende 

Vi tilbyr:

  • Lønn ifølge tariff
  • Høyt faglig nivå
  • God pensjonsordning, boliglånsordning og ulykkes- og gruppelivsforsikring
 

  • Bedrift
    Bergen kommune
  • Søknadsfrist
    26.06.2022
  • Ansettelsesform
    workTime.Deltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    5033, BERGEN
    BERGEN
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4650106
  • Se her for andre jobber fra Bergen kommune
  • Oppdatert 01.06.2022