Detaljer

  • Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    23.09.2020
  • Sted:
    FINNSNES
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    FINNSNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3097851
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune

Ledig vikariat ved Senjalegen Finnsnes

Ledig stilling som vikar ved Senjalegen Finnsnes

 

Ledig stilling som vikar 80-100 % stilling som helsesekretær, bioingeniør eller sykepleier fra 1. september 2020 til 1. september 2021.

 

Arbeidsted: Senjalegen Finnsnes med utekontor

Avdelingen har et aktiv og godt fag- og arbeidsmiljø, med engasjerte medarbeider som består av leger, sykepleiere, bioingeniører og helsesekretærer. Stillingen er kun dagarbeid med ett utekontor, Gibostad legekontor og det må påregnes kjøring ut til utekontoret.

 

 

Arbeidsoppgavene er tilpasset den enkelte yrkesgruppe, og vil blant annet bestå av:

  • Arbeidsoppgaver som omfattes av retningslinjer for fastlegetjenesten
  • Laboratoriearbeid
  • Resepsjonsarbeid. Ekspedisjonsarbeid, mottak og oppfølging av telefonhenvendelser
  • Sykepleierfaglig arbeid på skiftestue.

 

 

Kvalifikasjoner

  • Krav til formell kompetanse:
  • Autorisasjon som helsesekretær, bioingeniør eller sykepleier. 
  • Arbeidserfaring ved legekontor eller legevakt vil bli vektlagt
  • Gode kunnskaper innenfor data, CGM journal og Dips communicator er en stor fordel
  • Gode skriftlige og muntlige formidlings evner
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt
  • Kunne veilede, gi opplæring og videreutvikle faglig utvikling
  • Førerkort klasse B

 

 

Personlige egenskaper:

  • Være respektfull, ansvarlig og mulighetsorientert. 
  • Serviceinnstilt med brukeres behov i sentrum 
  • Evne til å motivere, avklare og stille krav
  • Jobbe selvstendig, strukturert og målrettet.
  • Stor arbeidskapasitet
  • Bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Løsnings, -beslutnings og resultatorientert
  • Gode samarbeidsevner

 

 

 

Vi tilbyr

  • En spennende arbeidsplass med variert og utfordrende arbeidsoppgaver.
  • Varierte arbeidsoppgaver med fokus på kompetanseutvikling
  • Faglige utfordringer på et spennende fagområde i stadig endring
  • Et positivt og flerkulturelt arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere
  • Fokus på brukermedvirkning
  • En kommune i stor utvikling og endring
  • Gode pensjonsordninger i KLP

 

 

For stillingen gjelder

Aktuelle søkere vil bli innkalt på intervju. Minst to referanser må oppgis. Ansettelse skjer etter kommunale vilkår, på de lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler. Kommunal pensjonsordning.

Politiattest må fremlegges før tiltredelse

 

For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med avdelingsleder: Monica Kvalvik monica.kvalvik@senja.kommune.no tlf: 915 41 605 eller virksomhetsleder for Senjalegen Anita Ustad anita.ustad@senja.kommune.no tlf: 924 47 911

 

I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet.

 

Søknadsfrist:

Søkes via Easycruit. Kopi av attester og vitnemål blir etterspurt ved behov. Kopiene blir ikke returnert. Søknadsfrist er 10. september 2020