Ledig stilling

Helse Sør-øst RHF

Leder til våre avdelingskontor 

Offentlig forvaltning

Vil du være med å utvikle fremtidens digitale helsetjenester? Motiveres du av å utvikle menneskene rundt deg? Vi søker en engasjert leder som vil bidra til at innbyggerne på en enkel måte får rettighetene sine når de reiser til og fra behandling. Hos oss får du muligheten til å bruke kompetansen din på en meningsfull måte og utgjøre en forskjell i folks liv.

Du blir del av en avdeling med 88 medarbeidere, som jobber med utvikling og forvaltning av fagsystemer, saksbehandling og brukerstøtte. Lederteamet består av fem personer: avdelingsleder, teamleder IKT, produksjonsleder og to personalledere - én for Skien og én for våre fire avdelingskontor i Moelv, Ålesund, Førde og Mosjøen. Ansvaret ditt som personalleder blir å støtte og utvikle 37 medarbeidere ved de fire avdelingskontorene som jobber med saksbehandling og brukerstøtte. Vi er opptatt av læring, mestring og trivsel for å lykkes med å levere gode nasjonale tjenester til innbyggerne. 

 

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning på bachelornivå 
  • Erfaring med personalledelse  
  • Erfaring med å videreutvikle tjenester 
  • Erfaring med prosessforbedringer og endringsarbeid 
  • God kjennskap til Microsoft 365
  • Gode norskkunnskaper, muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper:

  • Du kommuniserer og samarbeider godt, er åpen og skaper tillit
  • Du bygger gode relasjoner til medarbeidere, involverer og leder prosesser på en god måte
  • Du er løsningsorientert og jobber strukturert  
  • Du tilpasser deg endringer raskt, trives med variasjon i oppgaver og prioriterer effektivt 
  • Du uttrykker deg godt muntlig og skriftlig   
  • Du kjenner deg igjen i verdiene våre: Engasjert, imøtekommende og pålitelig

I tillegg til å lede fra Skien, har du muligheten til å reise - og trives med det. 

Vi tilbyr:

  • Et høyt kvalifisert, engasjert og tverrfaglig miljø
  • Utfordringer og stor mulighet til å påvirke
  • Varierte og spennende oppgaver i et foretak i utvikling
  • Opplæring og gode muligheter for kompetanseheving
  • Fleksibel arbeidstid, med mulighet for noe hjemmekontor etter avtale.
  • Lønn etter avtale og gode pensjonsordninger gjennom KLP
  • Et godt arbeidsmiljø i moderne lokaler i Skien

Nysgjerrig på stillingen og hvordan det er å jobbe hos oss? Ta kontakt for en uforpliktende prat eller send inn søknad!

Dette må du vite: 

Vi ber deg levere en CV og søknad som beskriver hva du har gjort, og som får frem hva som gjør deg kvalifisert for stillingen du søker på. Du må også laste opp vitnemål og attester. Vi ber deg bruke Vitnemålsportalen for å legge ved vitnemålet ditt. 

Vi er pliktige til å lage en offentlig søkerliste med informasjon om navn, kjønn, kommune og alder på alle søkere til stillinger hos oss. Hvis du ikke ønsker dette, må du forklare hvorfor du skal unntas fra listen. Hvis vi ikke kan innvilge ønsket ditt om å bli unntatt, vil vi varsle deg i forkant av en eventuell offentliggjøring.
Vi har som mål å ansette medarbeidere med ulik alder, kjønn og bakgrunn, og ønsker å legge til rette for ansatte med redusert funksjonsevne.