Företag
Siljan kommuneAnsökningstiden
15.01.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
3748, SILJAN
SILJAN
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
3310617Se här för andra jobb från Siljan kommune
- Uppdaterad 16.12.2020
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Siljan kommune
Leder pleie og omsorg
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi søker en utviklingsorientert og inkluderende leder i en 100% fast stilling.
Tjenesteområdet for pleie og omsorg består av sykehjem og hjemmetjenester.
Du vil som leder for pleie og omsorg ha det overordnede ansvaret for fag, kvalitet, personal, økonomi og utvikling av virksomheten.
Dette innebærer å sikre at beboere får et helse- og omsorgstilbud av høy kvalitet, at pårørende opplever trygghet for sine nærmeste, et godt arbeidsmiljø, samt sikre god ressurs- og økonomistyring.
Stillingen er forankret i avdeling for helse, med ansvar for egen virksomhet og medansvar på avdelingsnivå.
Vi søker en kvinne/mann med godt humør, evne til lagspill, til å utvikle medarbeidere og å skape arbeidsglede og resultater.
Arbeidsoppgaver:
- Ansvar for driften av tjenesteområdet gjennom: Personalledelse, økonomisk ansvar, budsjettering og ressursbruk
- Sikre at medarbeiderne deltar i utvikling, implementering og kontinuerlig forbedringsarbeid og fokus på et godt arbeidsmiljø
- God pasientbehandling av høy faglig standard og gode rutiner for brukermedvirkning og ivaretakelse av pårørendes rettigheter
- Bidra til at tjenesteområdets strategi utarbeides, iverksettes og gjennomføres
- HMS og kvalitetsutviklingsansvar innenfor området pleie og omsorg
- Fokus på velferdsteknologi og utvikling
- Informasjons- og samhandlingsmøter med fagorganisasjoner, tillitsvalgte og verneombud
- Rapportere på resultatoppnåelse og drift til kommunalsjef avdeling for helse
Kvalifikasjoner:
- Minimum 3-årig relevant utdanning fra høgskole eller universitet, innen helse- eller sosialfag
- Lederutdanning- og ledererfaring
- Kjennskap til og interesse for velferdsteknologisk utvikling
- Erfaring fra forbedringsarbeid og kvalitetsutvikling
- Erfaring fra strategisk utviklingsarbeid og økonomistyring
- Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsferdigheter
- Vise god faglig forståelse og være opptatt av, og evne til å skape gode menneskemøter hvor respekt og raushet står høyt.
- Kjennskap til relevant lovverk
- Gode datakunnskaper. Erfaring med bruk av Visma Gat, TQM, Agresso og Cosdoc er en fordel, men ikke et krav
- Personlig egnethet i et ledelsesperspektiv vil bli særlig vektlagt
- Det stilles krav til levert og godkjent politiattest før tiltredelse i stillingen
Personlige egenskaper:
- Inkluderende og evner å motivere, engasjere og utvikle dine medarbeidere
- Evne og vilje til å sette mål, følge opp og evaluere
- Liker å bevege deg i spennet mellom drift og utvikling
- Kreativ, har gjennomføringsevne og er løsningsorientert
- Veileder gjennom synlighet, tilstedeværelse og som rollemodell
- Har en tydelig kommunikasjon og gode samarbeidsevner
- Liker at utfordringer og endringer er en naturlig del av hverdagen og vil kreve at du kan omstille deg om nødvendig
Vi tilbyr:
- Spennende ansvarsområde i en utviklingsorientert kommune
- Gode muligheter til faglig og personlig utvikling
- God pensjonsordning
- Lønn etter avtale
Företag
Siljan kommuneAnsökningstiden
15.01.2021Anställningsform
workTime.HeltidBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
3748, SILJAN
SILJAN
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
3310617Se här för andra jobb från Siljan kommune
- Uppdaterad 16.12.2020