Företag
Hamarøy kommuneAnsökningstiden
18.08.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
8294, HAMARØY
HAMARØY
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5759015Se här för andra jobb från Hamarøy kommune
- Uppdaterad 24.07.2024
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Hamarøy kommune
Leder HR og lønn
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Vi søker etter deg som har solid HR, lønn- og ledererfaring, og som kan være med å sikre et godt samarbeid på tvers i organisasjonen. Du bidrar aktivt til utvikling og forbedringsarbeid og er med og sørger for gode HR prosesser i organisasjonen.
Du evner å bygge nettverk og ser viktigheten av en åpen og god dialog med våre tillitsvalgte og verneombud.
Personlige egenskaper som kommunikasjons- og samarbeidsevner vil bli vektlagt.
Som leder for HR og lønnsavdelingen vil du inngå i strategisk ledergruppe og stillingen er organisatorisk plassert under assisterende kommunedirektør.
Du vil få en sentral rolle med å videreutvikle organisasjonen, slik at kommunens ledere og ansatte kan levere på det viktige samfunnsoppdraget.
For å lykkes i rollen som leder for Hr og lønn må du ha evnen til å skape gode relasjoner. Du er bevisst på hvordan du kommuniserer, er lyttende og løsningsorientert. Du må være robust og tåle å bidra i krevende saker og situasjoner. Forståelse for hva ledelse i en politisk styrt organisasjon innebærer er viktig og du må ha kunnskap om kommunal sektor og god kunnskap om aktuelt lov- og avtaleverk. Du må brenne for godt personal- og HMS arbeid og trives med både strategiske og operative oppgaver.
Dokumenterte resultater som synliggjør din evne både til god samhandling og gjennomføringsevne vil bli vektlagt.
Forelsk deg i Hábmer- Hamarøy. Les mer om vår kommune: This is Hamaroy
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning, på høgskole- og universitetsnivå
- Kompetanse innen enhetens ansvarsområde og erfaring fra ledelse av tilsvarende ansvarsområde
- Meget god kjennskap til lov- og avtaleverk innen fagfeltet
- Erfaring fra offentlig sektor
- Erfaring med forhandlinger og samarbeid med arbeidstakerorganisasjoner
- Erfaring og innsikt i arbeidet med krevende personalsaker
- Erfaring fra lønnsarbeid
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper:
- Tydelig og strukturert
- Gjennomføringsevne
- Strategisk og analytisk
- Tillitsskapende og tillitsvekkende
- Samlende og samhandlende
- Engasjert og bidrar til å motivere andre
- Du har stayerevne og stor robusthet
Vi tilbyr:
- Et trivelig og profesjonelt arbeidsmiljø, med engasjerte og dyktige ansatte
- Mulighet til å påvirke utvikling av både folk og organisasjonen
- Sammen med folkevalgte, ledere og ansatte får du en nøkkelrolle med å utvikle det som til enhver tid skal være en profesjonell og attraktiv arbeidsplass
- Gode arbeidsvilkår, pensjons- og forsikringsordninger
- Gratis barnehage
- Lønn etter avtale
Företag
Hamarøy kommuneAnsökningstiden
18.08.2024Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
8294, HAMARØY
HAMARØY
NorgeAntal befattningar
1Karriere-kod
5759015Se här för andra jobb från Hamarøy kommune
- Uppdaterad 24.07.2024