• Bedrift
    Hamarøy kommune
  • Søknadsfrist
    18.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    8294, HAMARØY
    HAMARØY
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5759015
  • Se her for andre jobber fra Hamarøy kommune
  • Oppdatert 24.07.2024
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Hamarøy kommune

Leder HR og lønn

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Vi søker etter deg som har solid HR, lønn- og ledererfaring, og som kan være med å sikre et godt samarbeid på tvers i organisasjonen. Du bidrar aktivt til utvikling og forbedringsarbeid og er med og sørger for gode HR prosesser i organisasjonen. 

Du evner å bygge nettverk og ser viktigheten av en åpen og god dialog med våre tillitsvalgte og verneombud.

Personlige egenskaper som kommunikasjons- og samarbeidsevner vil bli vektlagt. 

Som leder for HR og lønnsavdelingen vil du inngå i strategisk ledergruppe og stillingen er organisatorisk plassert under assisterende kommunedirektør.

Du vil få en sentral rolle med å videreutvikle organisasjonen, slik at kommunens ledere og ansatte kan levere på det viktige samfunnsoppdraget. 

For å lykkes i rollen som leder for Hr og lønn må du ha evnen til å skape gode relasjoner. Du er bevisst på hvordan du kommuniserer, er lyttende og løsningsorientert. Du må være robust og tåle å bidra i krevende saker og situasjoner. Forståelse for hva ledelse i en politisk styrt organisasjon innebærer er viktig og du må ha kunnskap om kommunal sektor og god kunnskap om aktuelt lov- og avtaleverk. Du må brenne for godt personal- og HMS arbeid og trives med både strategiske og operative oppgaver.

Dokumenterte resultater som synliggjør din evne både til god samhandling og gjennomføringsevne vil bli vektlagt.

Forelsk deg i Hábmer- Hamarøy. Les mer om vår kommune: This is Hamaroy


Kvalifikasjoner:

 
  • Relevant utdanning, på høgskole- og universitetsnivå 
  • Kompetanse innen enhetens ansvarsområde og erfaring fra ledelse av tilsvarende ansvarsområde
  • Meget god kjennskap til lov- og avtaleverk innen fagfeltet
  • Erfaring fra offentlig sektor
  • Erfaring med forhandlinger og samarbeid med arbeidstakerorganisasjoner
  • Erfaring og innsikt i arbeidet med krevende personalsaker
  • Erfaring fra lønnsarbeid
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper:

  • Tydelig og strukturert
  • Gjennomføringsevne
  • Strategisk og analytisk
  • Tillitsskapende og tillitsvekkende
  • Samlende og samhandlende 
  • Engasjert og bidrar til å motivere andre 
  • Du har stayerevne og stor robusthet

Vi tilbyr:

  • Et trivelig og profesjonelt arbeidsmiljø, med engasjerte og dyktige ansatte
  • Mulighet til å påvirke utvikling av både folk og organisasjonen
  • Sammen med folkevalgte, ledere og ansatte får du en nøkkelrolle med å utvikle det som til enhver tid skal være en profesjonell og attraktiv arbeidsplass 
  • Gode arbeidsvilkår, pensjons- og forsikringsordninger 
  • Gratis barnehage
  • Lønn etter avtale
 

  • Bedrift
    Hamarøy kommune
  • Søknadsfrist
    18.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    8294, HAMARØY
    HAMARØY
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5759015
  • Se her for andre jobber fra Hamarøy kommune
  • Oppdatert 24.07.2024