Company
SkigeiloApplication deadline
06.10.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Idrettsanlegg og -hallerEducational qualification
ØnskeligWork experience
ØnskeligDesired language
Norsk, EngelskAddress
3580, GEILO
HOL
NorwayNumber of positions
2Career-kode
6413210Look here for other jobs from Skigeilo
Skigeilo
Leder Hospitality
Idrettsanlegg og -haller
Ønsker du å jobbe med ett av Norges mest tradisjonsrike ski- og fjelldestinasjon?
Som Leder for Hospitality får du ansvaret for å videreutvikle og skalere opp et viktig forretningsområde på Geilo.
Du vil ha det overordnede ansvaret for drift, vertskap, bemanning, kvalitet og gjesteopplevelse i SkiGeilo sine egne og innleide ferieboliger. Du blir en nøkkelperson i vår satsing på å doble antall solgte skidager neste 10 år, og løfte Geilo som helårsdestinasjon, gjennom å levere helhetlige og sømløse opplevelser for gjesten – fra booking til utsjekk.
Hovedhensikten med stillingen er å:
- Skape lønnsomhet og bidra til kommersiell utvikling av forretningsområdet
- Bygge og lede et sterkt team, samt ivareta gode relasjoner til eiere og samarbeidspartnere
- Sikre kvalitet, driftseffektivitet og gode gjesteopplevelser
- Rekruttere og forvalte gjestesenger
Ansvarsområder:
- Overordnet ansvar for SkiGeilo Hospitality sine driftsleveranser (housecleaning, vedlikehold, nøkkelutlevering, gjesteservice og eierservice)
- Videreutvikle driftsmodell og organisasjon for Hospitality virksomheten
- Rekruttere og følge opp driftsmedarbeidere, renholdere og sesongansatte, i tillegg til leverandører og samarbeidspartnere
- Sørge for høy kvalitet og standard i alle boenheter som forvaltes av SkiGeilo
- Utvikle og implementere rutiner for vertskap, gjestetilfredshet og klagehåndtering
- Ansvarlig for budsjettering og kostnadsstyring
- Kontinuerlig overvåking av salg samt initiere korrigerende salgstiltak
- Bidra til kommersielt fokus i selskapet ved å støtte booking, salg og markedsføring med innsikt og produktutvikling
- Kommunikasjon og oppfølging av eiere med enheter i utleie, inkl. eierdialog og rapportering
Kvalifikasjoner:
- Relevant utdanning innen reiseliv: gjerne innen hotelledelse eller kommersiell ledelse
- Erfaring fra drift av overnattingstilbud, hoteller, hytteformidling eller eiendomsforvaltning.
- Relevant erfaring fra reiseliv og Hospitality
- Stor kommersiell interesse og et hode for forretning
- Ledererfaring med personalansvar, gjerne i sesongbasert virksomhet
- God økonomisk forståelse og erfaring med budsjettering og rapportering
- Gode digitale ferdigheter, gjerne erfaring med bookingsystemer og FDV-verktøy
- Svært gode kommunikasjonsferdigheter, både muntlig og skriftlig (norsk og engelsk)
- Serviceorientert og kvalitetsbevisst - gjesten i sentrum
- Strukturert og liker å jobbe planmessig
- God på og like relasjonsbygging – både med eiere, ansatte og gjester
- Initiativrik og evner å skape resultater i en operativ og dynamisk hverdag
- Trives med ansvar og liker å bygge opp noe nytt
Hvorfor er denne jobben spesielt spennende?
- Jobb på et at Norges fineste og mest tradisjonsrike fjelldestinasjoner
- En nøkkelrolle i utviklingen av Geilo som helårsdestinasjon
- Muligheten til å utvikle et nyoppstartet forretningsområde med godt potensial
- Stor grad av påvirkningskraft og ansvar
- Et godt arbeidsmiljø i et offensivt og ambisiøst konsern
- Gode lønns- og personalbetingelser
- Fine kontorlokaler på Geilo
Har du spørsmål til stillingen ta kontakt med
Magnus Kløvjan på e-post mk@personalhuset.no eller
Thomas Skogheim på e-post thomas.skogheim@personalhuset.no
Company
SkigeiloApplication deadline
06.10.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Idrettsanlegg og -hallerEducational qualification
ØnskeligWork experience
ØnskeligDesired language
Norsk, EngelskAddress
3580, GEILO
HOL
NorwayNumber of positions
2Career-kode
6413210Look here for other jobs from Skigeilo