• Företag
    Nittedal kommune
  • Ansökningstiden
    05.11.2020
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1482, NITTEDAL
    NITTEDAL
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3232948
  • Se här för andra jobb från Nittedal kommune
  • Uppdaterad 25.10.2020
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Nittedal kommune

Leder for idrett og friluftsliv

Offentlige tjenester og forvaltning

Kulturenheten søker en dyktig og engasjert leder som kan bidra i et aktivt idretts- og friluftsliv.

Nittedal kommune har et meget rikt idretts- og friluftsliv. I stillingen som leder for avdeling for idretts- og friluftsliv vil du ha ansvar for å samarbeide med mer enn 40 organisasjoner, samt ansvar for kommunens bad og idrettsanlegg. Du vil også delta i og lede en rekke spennende prosjekter.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige, jfr. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentlig virksomhet (offentleglova § 25). Reservasjon mot oppføring på offentlig søkerliste må begrunnes skriftlig. Søkeren vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

Kommunen har personalpolitiske mål om: - å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning, - å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn, -å rekruttere personer med nedsatt funksjonsevne,- å rekruttere uavhengig av livssyn og seksuell orientering.

Tiltredelse etter nærmere avtale.

Det ønskes ikke kontakt med telefonselgere.  

Arbeidsoppgaver
  • Budsjettansvar for eget område
  • Strategisk planarbeid og tilrettelegging for idrett og friluftsliv
  • Kommunikasjon og samarbeid med kommunens idrettsråd, friluftsråd og øvrige brukere
  • Løpende saksbehandling for støtteordninger for friluftsliv, idrettsanlegg og spillemidler
  • Personalansvar for en stab på 3 deltidsansatte og 10-12 tilkallingsvakter 
  • Utleie, drift og tilsyn av kommunens idrettshaller, svømmehaller og kulturlokaler
  • Noe kvelds- og helgearbeid må påregnes.  
Kvalifikasjoner
  • Ledererfaring innen økonomi og personal
  • Relevant utdanning; høyskole/universitet, bachelor/diplom
  • Erfaring innen arbeid / samarbeid med frivillige organisasjoner
  • God kjennskap til kommunal saksbehandling med vekt på spillemidler
  • Personer med relevant realkompetanse/spisskompetanse kan også komme i betraktning
Personlige egenskaper
  • Omsorgsfull og ansvarsbevisst leder
  • God kommunikator
  • Evne å jobbe selvstendig, samt takle utfordringer i en hektisk hverdag
  • Være fleksibel og si ja til å samarbeide på tvers når det er nødvendig
  • Personlig skikkethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr
  • Utfordrende arbeidsoppgaver
  • Tverrfaglig samarbeid
  • Engasjerte og motiverte medarbeidere
  • Pensjonsordning i KLP
  • Lønn etter tariff

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige, jfr. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentlig virksomhet (offentleglova § 25). Reservasjon mot oppføring på offentlig søkerliste må begrunnes skriftlig. Søkeren vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge. Kommunen har et personalpolitisk mål om: - å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning, - å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn, -å rekruttere personer med nedsatt funksjonsevne,- å rekruttere uavhengig av livssyn og seksuell orientering. Politiattest må foreligge før tiltredelse. Vi vil også opplyse om at Nittedal kommune fra 2017 er en tobakksfri kommune. Vi ønsker ikke å bli kontaktet av annonseselgere.

 

  • Företag
    Nittedal kommune
  • Ansökningstiden
    05.11.2020
  • Anställningsform
    workTime.Heltid
  • Bransch
    Offentlige tjenester og forvaltning
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    1482, NITTEDAL
    NITTEDAL
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    3232948
  • Se här för andra jobb från Nittedal kommune
  • Uppdaterad 25.10.2020