Företag
Garuda Oslo ASAnsökningstiden
30.06.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Bemanning og rekrutteringUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5006, BERGEN
BERGEN
Antal befattningar
1Karriere-kod
4855398Se här för andra jobb från Garuda Oslo AS
- Uppdaterad 30.11.2022
Utgått annons
Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat
Garuda Oslo AS
Lead Finance & Accounting
Bemanning og rekruttering
Lerøy Seafood Group ASA (LSG) er ett av verdens ledende sjømatkonsern, og har hovedkontor i Bergen. Lerøy Økonomi er en stor sentralisert økonomiavdeling med et unikt tverrfaglig miljø som bidrar til konsernets verdiskaping gjennom å tilby tjenester som spenner seg fra regnskap, lønn, prosjektstøtte og system- og prosessforvaltning med høyt fokus på kontinuerlig forbedring.
Vi søker en operativ og fremoverlent leder til vårt regnskapsteam. Vi er på jakt etter deg som har lyst å være med å utvikle og bygge fremtidens økonomifunksjon preget av automatisering, høy datakvalitet, og effektive prosesser med god systemstøtte.
Ønsker du å vite mer om stillingen kan du ta kontakt med vår samarbeidspartner, Garuda Bergen, for en uforpliktende og konfidensiell samtale. Les mer her: www.garuda.no
Arbeidsoppgaver:
- Personal- og fagledelse for et sentralisert regnskapsteam, som består av 15 medarbeidere.
- Hovedansvar for periodisk konsernrapportering, produksjon av årsregnskaper, skattemeldinger, rapportering til offentlige myndigheter og utarbeidelse av annen relevant økonomisk informasjon.
- Delta i utarbeidelsen av budsjett, prognoser og analyser.
- Delta i strategiarbeid, være pådriver for videreutvikling og forbedringsprosesser.
- Samarbeide tett med revisor. Rapporterer til, og fungerer som stedfortreder for Head of Finance, Sales & Distribution.
- Bistå med veiledning, opplæring, og økonomisk informasjon til salgsavdelinger, operasjonelle avdelinger og andre støttefunksjoner i LS/LSG.
Kvalifikasjoner:
- Høyere utdanning innen økonomi, gjerne MRR eller tilsvarende.
- Sterk faglig kompetanse innen IFRS, regnskap og skatt.
- Fordel med erfaring med Microsoft Dynamics 365, Power BI, med mer.
- Erfaring med endringsledelse og prosessforbedring.
- Gode kommunikasjonsferdigheter.
Personlige egenskaper:
- Du er systematisk og strukturert, og har både evne og lyst til å videreutvikle avdelingen.
- Du er engasjert, og evner raskt å sette deg inn i ny kunnskap og å dele denne videre til dine medarbeidere.
- Du er målfokusert og har høy gjennomføringsevne.
- Du er en god nettverksbygger som bidrar til tverrfaglig samarbeid på tvers av støttefunksjoner, fagmiljø og datterselskap.
- Du er imøtekommende, initiativrik og trives i et aktivt endrings- og omstillingsorientert miljø.
Vi tilbyr:
- Varierte og utfordrende arbeidsoppgaver i et globalt konsern.
- Spennende fagmiljø med høy kompetanse.
- Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger.
Företag
Garuda Oslo ASAnsökningstiden
30.06.2023Heltid/Deltid
HeltidAnställningsform
PermanentBransch
Bemanning og rekrutteringUtbildningskrav
PåkrevetArbetserfsrenhet
ØnskeligAdress
5006, BERGEN
BERGEN
Antal befattningar
1Karriere-kod
4855398Se här för andra jobb från Garuda Oslo AS
- Uppdaterad 30.11.2022