Ledig stilling

Trondheim Kommune

Lærer

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Charlottenlund barneskole har for perioden 1. august 2025 - 28. februar 2026 ledig to vikariat i 100 prosent stilling som lærer. 

Vi på Charlottenlund ønsker å knytte til oss og videreutvikle positive og dyktige lærere. Vi vil ha medarbeidere som kan bidra til å gjøre skolen til en god arena for læring og utvikling for barna og en god arbeidsplass for sine kolleger.

Hos oss får du:

  • Et sterkt fellesskap: Bli en del av et sammensveiset team hvor vi deler kunnskap, lærer av hverandre og jobber sammen for å gi elevene den beste opplæringen.
  • Muligheten til å utvikle deg: Vi har et høyt faglig fokus og en sterk delingskultur, hvor du får mulighet til å vokse både faglig og personlig.
  • Fokus på læringsmiljø: Vi jobber systematisk med å skape et trygt og inkluderende læringsmiljø, hvor alle elever kan trives og utvikle seg.
  • Et mangfoldig og dynamisk arbeidsmiljø.

Charlottenlund barneskole er en av Trondheims største barneskoler, med ca. 600 elever og 85 engasjerte ansatte. Vi er en skole i stadig utvikling, og vi ønsker å knytte til oss medarbeidere som vil være med på å videreutvikle en god skole. Hvis du er en engasjert og dyktig lærer som ønsker å gjøre en forskjell, oppfordrer vi deg til å søke!

    Kvalifikasjoner:

    • Grunnskolelærerutdanning 1.-7.
    • Allmennlærerutdanning.
    • Undervisningskompetanse i minst ett av fagene norsk, engelsk og matematikk.
    • Kompetanse i begynneropplæring.
    • I tillegg ønskes kompetanse i musikk, kunst og håndverk eller mat og helse.

    Personlige egenskaper:

    Vi ser etter deg som:

    • Trives i et dynamisk miljø med mange mennesker og stor takhøyde.
    • Sørger for at alle barn blir sett, tålt og hører til.
    • Bygger sterke relasjoner og bruker denne kompetansen aktivt i møte med elever, foresatte og kolleger.
    • Er en trygg og tydelig leder for både små og store elevgrupper på ulike læringsarenaer.
    • Sprer godt humør, er fleksibel og ser løsninger der andre ser utfordringer.
    • Bidrar positivt til skolens utvikling gjennom tett samarbeid med ledelse og kolleger.
    • Har en balanse mellom selvstendighet og samarbeid – tar initiativ, ansvar og egne avgjørelser når situasjonen krever det.
    • Er en verdifull ressurs i et mangfoldig skolemiljø.
    • Har solid kunnskap, gode holdninger og praktiske ferdigheter innen tilpasset opplæring, læringsledelse og teamsamarbeid. 

    Vi tilbyr: