Ledig stilling

Helse Sør-øst RHF

Kvalitetsrådgiver akuttmedisin

Offentlig forvaltning

Er du en dedikert og nysgjerrig person som trives i spenningsfeltet mellom kvalitet og utvikling? Da kan denne stillingen være perfekt for deg!

Om oss: Akuttmedisinsk avdeling i divisjon Elverum-Hamar er organisert som en organisatorisk enhet, med enheter for anestesi, intensiv og akuttmottak på hvert sykehus. Avdelingen har ansvar for all akuttmedisinsk aktivitet og behandling i divisjonen. Avdelingen har ca. 210 årsverk, og ledes av avdelingssjef sammen med hans ledergruppe som består av 8 ledere. Avdelingen løser divisjonsoppgaver på driftsplanlegging, HLR-opplæring, simulerings- og beredskapsarbeid.

Hvorfor oss? Divisjon Elverum-Hamar ved Sykehuset Innlandet er lokalisert i vakre omgivelser som tilbyr fantastiske muligheter for friluftsliv og rekreasjon. Vi er stolte av vårt sterke lokalmiljø og vår kultur for samarbeid og kontinuerlig forbedring. Som en del av vårt team vil du få muligheten til å utgjøre en reell forskjell i pasientenes liv og bidra til å forme fremtidens helsetjenester i en divisjon som dekker både Elverum og Hamar.

Om stillingen 

Rådgiverstillingen er organisert i stab til avdelingssjef sammen med avdelingssekretær akuttmedisin og har rådgiveransvar i forhold til administrasjons-, kvalitets- og utviklingsoppgaver ved vår avdeling lokalisert på Elverum og Hamar. Som rådgiver vil du være stedfortreder for avdelingssjef i produkt- og beredskapsråd  og medlem av avdelingens ledergruppe.

Stillingen innebærer tett samarbeid med avdelingssjef, avdelingssekretær akuttmedisin, avdelingssykepleiere, øvrige ansatte og eksterne samarbeidspartnere for å sikre en effektiv koordinering og utvikling av akuttmedisinsk avdeling.

Det må påregnes reising mellom arbeidsstedene.

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning og autorisasjon som sykepleier, spesialsykepleier eller lege
  • God evne til å formidle og å dele kunnskap
  • Erfaring fra å lede og/ eller fasilitere forbedrings- og utviklingsprosesser.

Ønskelige krav: 

  • Utdanning og/ eller erfaring innen kvalitetsarbeid og beredskap
  • God kjennskap til komplekse virksomheter
  • Interesse for og erfaring fra akuttmedisin.

Personlige egenskaper:

  • Lagspiller med evne til å spille folk gode og sikre gjennomføringskraft
  • Positiv
  • Er løsnings- og resultatorientert med fokus på muligheter
  • Fleksibel og villig til å tilpasse seg avdelingens skiftende behov
  • God evne til å formidle og å dele kunnskap
  • Personlig egnethet vektlegges.

Vi tilbyr:

  • Tilsetting skjer på de vilkår som til enhver tid fremgår av gjeldende lover, tariffavtaler og reglement. Det er pliktig medlemskap i pensjonsordning
  • Avsatt tid til faglig utvikling
  • Lønn etter avtale
  • Mulighet for å tegne medlemskap i bedriftsidrettslag SI Aktiv.

 

Etter søknadsfristens utløp vil offentlig søkerliste bli utarbeidet. Hvis søker har krysset av for ønske om ikke å fremkomme på offentlig søkerliste, vises det til offentleglova § 25, annet ledd. Helseforetaket vil gjøre en vurdering av om kriteriene for å bli unntatt fra søkerlista er oppfylt. Det gjøres oppmerksom på at en søknad kan bli gjort offentlig selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlista. Søkeren vil i tilfelle bli varslet om dette.