• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    29.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0579, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4954552
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 13.01.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Kunne du tenke deg å jobbe som Kundeveileder i en spennende offentlig virksomhet?

Offentlig forvaltning

Oslo er en by i sterk vekst og Bymiljøetaten er en stor bidragsyter i bybildet. En effektiv håndtering av et stadig økende antall henvendelser fra byens borgere til etaten, er det viktig for at etaten skal ivareta sine driftsoppgaver.

Vi søker etter en ny medarbeidere til vår faggruppe for Kundekontakt. Kundekontakt besvarer kundehenvendelser via telefon, e-post, facebook, chat og ved personlig oppmøte i vårt kundemottak. Vi er på utkikk etter deg som trives med å snakke i telefonen, har meget gode dataferdigheter, samt stor arbeidskapasitet i en til tider hektisk arbeidsdag. Vår ambisjon er å hjelpe kundene, både interne og eksterne, effektivt helt i mål. Vi jobber kontinuerlig mot å levere kvalitet og gode serviceopplevelser. Er du vår nye kollega? 

Arbeidsoppgaver:

  • Kundeveiledning på alle etatens fagområder på telefon (kontaktsenter)
  • Besvare generelle henvendelser til etaten via e-post, chat, og facebook
  • Veiledning og support i etatens apper og digitale tjenester 
  • Bidra til å drifte infosenter, kundemottak og varemottak
  • Bidra med intern service mot fagmiljøene i etaten
  • Diverse salg over disk innenfor etatens tjenesteområder 
  • Håndtering av dagsoppgjør fra kontantkasser/avstemming fra salg
  • Andre oppgaver som legges til seksjonen

Kvalifikasjoner:

  • Relevant utdanning fra høyskole eller universitet, her kan relevant erfaring kompensere for kravet til utdanning
  • Servicefaglig bakgrunn eller erfaring fra kundebehandling - Kunne veilede og bistå publikum
  • Erfaring fra kundebehandling på facebook, chat, telefon og epost
  • Kunnskap om og interesse for etatens fagområder 
  • Meget gode IKT-ferdigheter
  • Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på både norsk og engelsk

Personlige egenskaper:

  • Kunde- og serviceorientert
  • Meget gode kommunikasjonsferdigheter, både skriftlig og muntlig
  • Løsningsorientert, strukturert og ryddig
  • Kunne takle et hektisk arbeidsmiljø og ha evnen til å sette seg raskt inn i nye oppgaver og fagområder
  • Evne til å arbeide selvstendig
  • Fleksibel og endringsvillig
  • Personlig egnethet vektlegges

Vi tilbyr:

  • Et trivelig arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter
  • Moderne lokaler på Hasle
  • Arbeidstid 37,5 timer pr.uke
  • Lønnstrinn 32 (kr. 516.400,-)
  • Gode pensjons-, forsikrings og lånebetingelser gjennom Oslos pensjonsforsikring
  • Som ansatt i Oslo kommune betaler arbeidsgiver i tillegg hele pensjonspremien din etter nettolønnsordningen. Dvs. at det ikke trekkes 2 % av din brutto lønn til pensjonsinnskudd.
  • Relevante vitnemål og attester, skal vedlegges søknaden elektronisk
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    29.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0579, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4954552
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 13.01.2023