Detaljer

  • Bedrift
    Coop Norge SA
  • Søknadsfrist
    27.01.2020
  • Sted:
    Gardermoen
  • Stillingstype:
    Dag
  • Bransje:
    Varehandel Engros
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    Viken
  • Arbeidssted:
    Gardermoen
  • Land:
    NORGE
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    2410370
  • Se her for andre jobber fra Coop Norge SA

Kundebehandler reklamasjon ved Servicesenteret

Coop Norge SA har sitt logistikksenter, et av Europas mest moderne og effektive lager, på Gardermoen. Coop logistikksenter er navet i Coops logistikkstruktur med distribusjon til hele landet.  Logistikksenteret kjennetegnes ved høy automatiseringsgrad.

Til Coop Logistikksenter søker vi en Kundebehandler reklamasjon til Servicesenteret. 

Arbeidsoppgaver:

  • Betjene innkommende kundehenvendelser på telefon og mail
  • Reklamasjon og avvikshåndtering
  • Ordrebehandling fra butikk
  • Oppfølging av kreditnotaer
  • Bidra til at kundene opplever våre tjenester som enkle og lett tilgjengelige, og at alle kunder blir behandlet på en profesjonell og kunderettet måte
  • Andre oppgaver som måtte følge av stillingen innen drift og kundeservice.

Krav til kompetanse:

  • Gode kommunikasjonsferdigheter, og evnen til å raskt sette seg inn i ulike problemstillinger
  • Erfaring fra kundeservice, logistikk eller butikkdrift
  • Evne til å tenke helhet
  • Teknisk interesse og forståelse

Personlige egenskaper:

  • Serviceinnstilt og god muntlig fremstillingsevne
  • Systematisk/strukturert og nøyaktig
  • Du er fleksibel og liker variasjon i arbeidsoppgaver
  • Utadvendt/ kontaktskapende
  • Kundefokusert
  • Løsningsorientert

Arbeidssted er på Gardermoen.

Arbeidstiden er dagtid mandag - fredag, kl. 08:00 – 16:00, men man må være innstilt på fleksibilitet i forhold til arbeidsoppgaver og arbeidstid.

 
Stillingsannonse på karriere.no
  • 70.000+ unike brukere/mnd
  • Over 75.000 CVer registrert
  • Motta alle søknader ett sted
  • Integrasjon Nav, Finn og lokalaviser
  • Annonsering i sosiale medier