Bedrift
Trøndelag fylkeskommuneSøknadsfrist
30.06.2022Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
7011, TRONDHEIM
TRONDHEIM
Antall stillinger
1karriere-kode
4673337Se her for andre jobber fra Trøndelag fylkeskommune
- Oppdatert 17.06.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Trøndelag fylkeskommune
Kunde- og servicemedarbeider i AtB
Offentlig forvaltning
Hver dag reiser nærmere 150.000 kollektivt i Trøndelag til skole, jobb, på besøk eller trening. AtB har et viktig samfunnsoppdrag som bidrar til et velfungerende samfunn, og som har stor betydning for hverdagen til mange mennesker. Vi skal gi befolkningen et tilgjengelig og velfungerende kollektivtilbud som bidrar til bedre miljø, by- og distriktsutvikling i takt med endringene i samfunnet.
Er du glad i folk og ønsker å bidra til gode løsninger, da vil vi ha deg på vårt lag!
AtB kundeservice har en svært viktig funksjon i AtBs organisasjon. Seksjonen sørger daglig for å bistå alle kollektivreisende i Trøndelag med informasjon og løsninger på reisen, support på selvbetjente tjenester og god kundeservice dersom det oppstår avvik. Vi følger opp alle henvendelser fra ulike kunder, i ulike kanaler. Dagene er varierte og lærerike, og det er viktig å ha evnen til å snu seg fort og håndtere utfordringer.
Kundeservice er i stor grad AtBs ansikt utad, og kunde- og servicemedarbeidere må være bevisst sin rolle i å bygge opp under AtBs mål og omdømme. Vi jobber tett mot de andre seksjonene for å kunne utøve best mulig kundeservice på vegne av AtB.
Vi har stor pågang fra våre kunder i hele Trøndelag og vil styrke laget med en kollega som kan jobbe alt fra 60% og opp til 100% stilling i vår turnusordning.
Arbeidsoppgaver:
Kundeservice har flere ulike hovedoppgaver som er fordelt på alle i turnus:
Fysisk kundesenter med skranke i Prinsens gate 39
Besvarelse av henvendelse via telefon og mail (ruteopplysning for buss, trikk, båt, ferge, sentralbord, support, kundeservice)
Oppfølging av sosiale medier og chat (Facebook og Twitter)
Bestillingspunkt for fleksibel transport
Saksbehandling; utøve god kundeservice i de ulike møtepunktene AtB har mot kundene, og følge opp henvendelser mot riktig seksjon eller operatør ved behov
Etterleve og fremme AtBs verdier i det daglig arbeid, fremme omdømmebygging mot AtBs interessenter og jobbe i tråd med AtBs gjeldende styringssystem
Delta og bidra aktivt i arbeidet med å utvikle og beholde et godt og attraktivt arbeidsmiljø i AtB
Kvalifikasjoner:
Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk, gjerne også på engelsk
Utdanning og/eller erfaring i service- og kundebehandling
Evne til å sette seg godt inn i geografien i Trøndelag
Løsningsorientert og positiv
Serviceinnstilt og tålmodig
Være vant til å bruke ulike elektroniske og digitale arbeidsverktøy
Proaktiv og endringsvillig
Høy gjennomføringsevne og effektiv arbeidsmetodikk
Personlige egenskaper:
Glad i folk!
Trives med både enkle og mer krevende arbeidsoppgaver
Takler å jobbe under høyt tempo
Strukturert, nøyaktig og profesjonell
Evner å prioritere oppgaver etter forhåndsgitte instrukser
Fleksibel med hvilke arbeidsoppgaver som tilfaller stillingen
Kan fatte selvstendige beslutninger utfra tilgjengelig informasjon
Gode samarbeidsevner
«Hands On» løsningsorientert og tar hver utfordring på strak arm
Øye for detaljer og er utpreget serviceinnstilt
Arbeidsmiljø er viktig for oss, så du må identifisere deg med våre verdier som er ansvarlig, involverende og framtidsrettet.
Vi tilbyr:
Hos oss vil du få muligheten til å bidra til at AtB når sin visjon «Et bærekraftig og tilgjengelig Trøndelag»Du vil bli en del av et utviklingsorientert, tverrfaglig arbeidsmiljø med et høyt faglig kompetansenivå, og vil få arbeide i en virksomhet som utfører spennende og samfunnsnyttige arbeidsoppgaver
God mulighet for faglig og personlig utvikling
Lønn etter avtale
Offentlig tjenestepensjon i KLP og gode forsikringsordninger
Sentralt beliggende arbeidssted med garderobe og innendørs sykkelparkering i bygget
Ihht. offentlighetsloven kan søker be om ikke å bli ført opp på den offentlige søkerlisten. Ønsket må begrunnes. Om unntak ikke blir akseptert, vil søker bli varslet og få mulighet til evt. trekke sin søknad.
Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, alder, funksjonsevne eller etnisk bakgrunn.
Vi behandler søknader fortløpende.
Bedrift
Trøndelag fylkeskommuneSøknadsfrist
30.06.2022Ansettelsesform
workTime.DeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
7011, TRONDHEIM
TRONDHEIM
Antall stillinger
1karriere-kode
4673337Se her for andre jobber fra Trøndelag fylkeskommune
- Oppdatert 17.06.2022