Company
Bardu kommuneApplication deadline
15.02.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
9360, BARDU
BARDU
NorwayNumber of positions
1Career-kode
6023113Look here for other jobs from Bardu kommune
Bardu kommune
Kreftsykepleier og medhjelper Bardu legekontor
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Bardu kommune i Troms fylke er en kommune med høy aktivitet og et inkluderende lokalsamfunn. Bardu er kommunen for deg som vil bo og leve i et samfunn med høyt engasjement, mange offentlige arbeidsplasser og et rikt næringsliv med ulike tilbud i sentrum.
Informasjon om stillingen:
Utlysning: 50% Kreftsykepleier og 50% Medhjelper – Bardu Legekontor
Er du en empatisk og strukturert person med gode kommunikasjonsevner?
Vi søker en engasjert kreftsykepleier og medhjelper til en 100% stilling lokalisert ved legekontoret i Bardu.
Stillingen er fordelt slik:
50 % kreftsykepleier
50 % medhjelper på legekontor.
Kreftsykepleier vil ha kontorsted på Helsehuset som er samme arbeidssted som legekontorets lokaler. Det vil bli satt av faste dager til kreftkoordinatorarbeidet og legekontor, noe fleksibilitet i dette må allikevel påregnes. Avdelingsleder legekontor vil være nærmeste leder
Legekontoret er kommunalt driftet og har i dag 9 leger og 6 medhjelpere.
Vi søker deg som er fleksibel, effektiv og engasjert og som liker travle arbeidsdager og varierte oppgaver.
Har du lyst å jobbe sammen med oss?
Vi tilbyr:
Et variert og meningsfylt arbeid i et faglig sterkt og støttende arbeidsmiljø.
Muligheter for personlig og faglig utvikling.
Gode arbeidsforhold og et tverrfaglig team som samarbeider tett.
Lønn etter avtale og kvalifikasjoner.
Fysisk i arbeidstid
Skulle du ønske å søke på deler av stillingen for å kombinere med annen jobb må dette oppgis i søknaden
- tilsetting i henhold til gjeldende reglement og tariffavtaler
- gunstig pensjonsordning, yrkesskade- og gruppelivsforsikring
Arbeidsoppgaver Kreftsykepleier: (50 %):
Hovedoppgaven til kreftsykepleier vil være å gi veiledning til pasienter, pårørende og helsepersonell, drive fagutvikling og utarbeide rutiner/prosedyrer som er nødvendig i arbeidet. Det er også ønskelig å arbeide for etablering av samarbeidsavtale knyttet til lokal cytostatikabehandling.
Skal gjennom sitt arbeid bidra til systematisering og kvalitetssikring av kreftomsorgen. Herunder pakkeforløp kreft.
Koordinering og oppfølging av kreftpasienter og pårørende gjennom hele behandlingsforløpet.
Samarbeid med fastleger, spesialister og annet helsepersonell for å sørge for effektiv behandling og oppfølging.
Veiledning og informasjon til pasienter og pårørende om behandlingsalternativer, videre oppfølging og helsevesenets tilbud.
Administrering av timebestillinger, henvisninger og koordinering av medisinske undersøkelser.
Medvirke til faglig utvikling og samarbeid i kommunen. Dette kan skje ved deltakelse i faggrupper, tverrfaglige grupper, samarbeidsprosjekter med andre kommuner.
Gi undervisning, veiledning og opplæring til kollegaer, pårørende, elever og studenter innenfor fagområdet der det er behov.
I samråd med avdelingsleder sørge for egen faglig utvikling. Dette kan skje ved å etterspørre og motta veiledning/opplæring fra kollega/leder, delta i internundervisning eller andre kompetansehevende tiltak.
Arbeidsoppgaver som medhjelper på legekontor (50 %):
Varierte arbeidsoppgaver på Skiftestue/ akuttrom, laboratoriearbeid, ekspedisjon og betjening av sentralbord. Herunder blodprøvetaking, besvare telefon, timebestilling, sårsstell, injeksjoner, EKG taking, Spirometri, mottak og observasjon av pasienter
Samarbeid med leger og annet helsepersonell for å sikre god pasientbehandling og informasjon.
Kvalifikasjoner:
Utdanning som sykepleier
Det er ønskelig med videreutdanning innenfor kreft eller lindring. Tilsvarende erfaring kan kompensere for manglende formell utdanning.
Det er ønskelig med erfaring fra arbeid ved legekontor.
Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig, med evne til å tilpasse kommunikasjonen til pasientens behov.
Erfaring fra administrativt arbeid, helst innen helsesektoren, er ønskelig.
Kunnskap om bruk av IT-verktøy og pasientjournalssystemer er en fordel.
Personlige egenskaper:
Gode kommunikasjons evner
Omsorgsfull og empatisk, med evne til å støtte pasienter i en utfordrende situasjon.
Strukturert, pålitelig og fleksibel.
Evne til å håndtere flere oppgaver samtidig og holde oversikt.
Positiv holdning og løsningsorientert tilnærming i hektiske perioder.
Like travle arbeidsdager med varierte arbeidsoppgaver
Kunne jobbe selvstendig og i ulike team
Evne til å arbeide selvstendig og ta initiativ, samtidig som du er en god teamspiller med gode samarbeidsevner.
Personlig egnethet og fleksibilitet vektlegges og vil være avgjørende for tilsetting.
Stillingen tilsettes fortrinnsvis samlet.
Generelt
Søknad skal sendes elektronisk i vårt rekrutteringssystem Easycruit. Vi oppfordrer søkere til å registrere seg med bruker i Easycruit. Dette vil forenkle prosessen med å søke for deg, og din CV blir lagret hos oss.
Vi ønsker et arbeidsmiljø preget av mangfold, og at våre ansatt skal gjenspeile befolkningen forøvrig. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, eller minoritetsbakgrunn.
Etter søknadsfristens utløp, vil det bli satt opp en offentlig søkerliste inneholdende navn, alder, stilling eller yrkestittel og bosteds- eller arbeidskommune for hver søker. Det kan gjøres unntak fra innsyn for opplysninger om en søker dersom vedkommende selv ber om det. Opplysninger om en søker kan bli offentlige selv om søkeren har anmodet om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom anmodningen ikke blir tatt til følge vil søkeren bli varslet om dette.
Søknaden skal inneholde:
- Søknadsbrev og CV, attester
- Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen din i utlandet, anbefaler vi en autorisert oversettelse av dine papirer og godkjenning fra Direktoratet for høyere utdanning og kompetanse https://hkdir.no/utdanning-fra-utlandet
- 2-3 referanser (navn, tilknytning til søker, epostadresse og telefonnummer). En av referansene må være fra nåværende arbeidssted.
Andre opplysninger:
Aktuelle søkere vil bli innkalt til intervju. Har du behov for bistand til søkeprosessen kan du sende henvendelse til: rekruttering@bardu.kommune.no Dersom det fremgår av din søknad at du ønsker å bli unntatt offentlig søkerliste, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkere kan gjøres offentlig likevel. Som søker vil du da få informasjon om dette - jf.offentleglova §25. Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere. Utvidet søkerliste sendes ut ved forespørsel.
Company
Bardu kommuneApplication deadline
15.02.2025Fulltime/Parttime
FulltimeForm of employment
PermanentIndustry
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonEducational qualification
PåkrevetWork experience
ØnskeligAddress
9360, BARDU
BARDU
NorwayNumber of positions
1Career-kode
6023113Look here for other jobs from Bardu kommune
-
Ledig fastlegestilling i flotte Bardu
Bardu kommune
BARDU -
Sykepleier vikariat i 80% stilling, Forsand legekontor
Sandnes kommune
FORSAND -
Fastlege
Meråker kommune
MERÅKER -
To fastleghjemler- begge deleliste
Nittedal kommune
HAGAN -
To ledige fastlegehjemler til kommunens to fastlegekontor
Nordre Land kommune
DOKKA