Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
29.12.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
5980210Se her for andre jobber fra Larvik kommune
Larvik kommune
Kreftkoordinator
Offentlig forvaltning
Er du vår nye Kreftkoordinator?
Larvik kommune har ledig stilling som kreftkoordinator i 100 % stilling fra februar 2025. Kreftkoordinator er organisert under Virksomhet Hjemmetjenester i Helse og mestring, og har virksomhetsleder som nærmeste leder. Arbeidsted er for tiden i Skiringsalsgata 34. Arbeidstiden er på dagtid, men det er ønskelig med noe fleksibilitet.
Helse og mestring er i kontinuerlig endring og det må tas forbehold om endringer i arbeidssted, arbeidsoppgaver og teamsammensetning.
Kvalifikasjoner:
- Det er autorisert sykepleier
- Du har videreutdanning i kreftsykepleie eller palliasjon
- Det er ønskelig med erfaring fra kommunehelsetjenesten og pasientgruppen
- Du må ha førerkort og disponere egen bil
Personlige egenskaper:
- Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- Du kan jobbe selvstendig, målrettet og strukturert
- Du er samtidig en nettverksbygger og god til å jobbe i team
- Du er engasjert, fleksibel og løsningsorientert
- Du holder deg faglig oppdatert
- Du har godt humør og bidra til et positivt arbeidsmiljø
Personlig egenhet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr:
- En selvstendig, spennende, meningsfull og utfordrende jobb
- Et høyt faglig nivå med mange gode samarbeidspartnere og høy trivselsfaktor
- Fleksibel arbeidstid
- Lønn etter avtale
- God pensjons- og forsikringsordning i KLP
- Velferdsordninger
Viktig å vite før du starter hos oss
Som arbeidstaker i kommunen blir du ansatt på de vilkår, rettigheter og plikter som følger avtaler, reglementer og lover.
Mangfold er en styrke
Larvik kommune ser mangfold som en styrke. Vi oppfordrer derfor alle som er kvalifiserte til å søke på ledige stillinger hos oss, uavhengig av alder, kjønn, funksjonsevne, seksuell orientering, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det.
Kan bli ført opp på offentlig søkerliste
Vi gjør oppmerksom på at du som søker kan bli ført opp på offentlig søkerliste, selv om du har bedt om anonymitet. Dette blir du så fall varslet om.
Vise frem politiattest
Før du tiltrer må du legge frem politiattest uten merknader som har betydning for arbeidsforholdet.
Hvordan søke
Du må sende søknaden din elektronisk innen fristen via Webcruiter, og legge ved attester og vitnemål.
Hvorfor skal du velge Larvik kommune?
Som ansatt i Larvik kommune bidrar du til å løse viktige samfunnsoppdrag gjennom verdiene våre nysgjerrig, ærlig, raus og engasjert (NÆRE). Vi har ansvaret for tjenester som er helt sentrale i hverdagen til våre innbyggere. Byutvikling, barnehage, skole, helse, kultur, vann og brann – for å nevne noen. En stor kommune som Larvik tilbyr solide fagmiljøer, fokus på innovasjon og utvikling, og en mangfoldig prosjektportefølje – fra de helt store i hundremillionersklassen til de små og mer hverdagslige.
En jobb med mening, med mulighet til å utgjøre en forskjell – det får du hos oss!
Bedrift
Larvik kommuneSøknadsfrist
29.12.2024Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
3256, LARVIK
LARVIK
Antall stillinger
1karriere-kode
5980210Se her for andre jobber fra Larvik kommune