• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    26.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0663, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4952345
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 12.01.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

Koordinator for etatsledelsen

Offentlig forvaltning

Oslo er en hovedstad det skal være godt å bo i og fint å besøke. Med sine 700.000 innbyggere, er Oslo kommune i kontinuerlig utvikling for å levere de tjenestene innbyggerne trenger i dag og i fremtiden. Utviklings- og kompetanseetaten er kommunens interne tjenesteleverandør av IT, anskaffelser, OU/kompetanseutvikling og lønns- og regnskapstjenester. Vi er en viktig bidragsyter i kommunens oppdrag om å tilby innbyggerne smartere, mer effektive, samordnende og universelt utformede tjenester. 

Vi har nå en nyopprettet stilling som koordinator for etatsleder og stab. Vi ser etter deg med relevant erfaring som både liker og evner å være oljen i maskineriet som gjør at hverdagen til etatsdirektøren og etatsledergruppen fungerer best mulig. Rollen krever at du trives med organisering og koordinering av varierte oppgaver. Samtidig har du initiativ nok til å se at noe må ordnes og handlekraft nok til å få det gjort, enten selv eller ved hjelp av andre.  

Arbeidsoppgaver:

Arbeidsoppgavene vil være varierte med vekt på administrativ støtte til etatsdirektøren. Noen av de mest sentrale oppgavene vil være:  

  • Planlegging, organisering og koordinering av etatsdirektørens operative arbeidshverdag, med tilrettelegging, forberedelse og praktisk gjennomføring av møter og aktiviteter for etatsledelsen og etatens ledergruppe 
  • Merkantil, administrativ støtte og saksbehandling for etatsdirektøren.  

Kvalifikasjoner:

  • Relevant erfaring med merkantile og administrative oppgaver, gjerne fra tilsvarende rolle 
  • Høyere utdannelse er en fordel 
  • God digital kompetanse i administrative kontorstøtteverktøy. Vi bruker Office 365 og Acos Websak. 
  • God rolleforståelse  
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne 

Personlige egenskaper:

  • Du er serviceinnstilt og fleksibel 
  • Du jobber strukturert og har en selvstendig arbeidsform 
  • Du kommuniserer godt både muntlig og skriftlig 

Vi tilbyr:

  • Mulighet til å jobbe i en av Norges største og mest komplekse organisasjoner 
  • Fleksibilitet i organisering av arbeidsform med mulighet for hjemmekontor deler av uken  
  • En organisasjon som legger vekt på kompetansebygging og faglig utvikling av ansatte  
  • God tjenestepensjons- og forsikringsordninger i Oslo pensjonsforsikring  
  • Sentral beliggenhet på Helsfyr med gode muligheter for offentlig transport 
  • Lønn basert på kvalifikasjoner, erfaring og kompetanse i lønnstrinn 45-50 (648.800 - 711.300)
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    26.01.2023
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0663, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    4952345
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 12.01.2023