Bedrift
Alver kommuneSøknadsfrist
30.09.2022Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4771096Se her for andre jobber fra Alver kommune
- Oppdatert 17.09.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Alver kommune
Koordinator/bornekoordinator
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Kort om stillinga
Vi har no ledig 2 faste stillingar som koordinator/bornekoordinator. Arbeidstid er dagtid med 37,5t per veke.
Om tenesteområdet Habiliteringstenester
Habiliteringstjenester i Alver kommune gjev tjenester til personer med nedsett funksjonsevne. Tenestene vert gitt som tenester i den einskilde sin heim, ved arbeids- og aktivitetssenter, og ulike former for avlasting for familiar med born/unge med omfattande behov for omsorg. Inn under habiliteringstenestene finn ein også støttekontaktteneste og koordinatorar for Individuell Plan.
Om avdelinga
Du vil vera lokalisert i Knarvik og sitje saman med andre tilsette i avlastingstenesta. I avdelinga vår legg me vekt på at borna/ungdomane skal ha det så trygt som mogleg, der dei kan få gode opplevingar og oppleve meistring. Me er også opptatt av tverrfagleg samarbeid og har tilsette med ulike utdanningar og erfaringar. Det viktigaste er at du ynskjer å arbeida med born og unge!
Arbeidsoppgåver
Arbeidsoppgåver vil vera å hjelpe familiane til å koordinere tenestene dei har, og eventuelt hjelpe dei med å søkje om tenester. Du vil også i samarbeid med familien og samarbeidsparter utarbeide Individuell Plan. Ein del av ansvaret ditt vil og vera å kalla inn til møter, leie desse og skrive referat. Som bornekoordinator kan du bli meir involvert i arbeidet rundt heile familien.
Kvalifikasjonskrav
- 3 årig helsefagleg utdanning. Det er ønskjeleg med videreutdanning innan rettleiing/veiledning. Andre relevante videreutdanningar kan også bli vurdert.
- Gode datakunnskapar
Ønskt kompetanse
Du har gode samarbeidsevner, men trivast også med å jobbe åleine. Du er god på logistikk og på å leie møter. I møte med pårørande er det viktig at du har kjennskap til kva tenester/tiltak ein har i første – og andre linjetenestene. I tillegg er det viktig at du har gode formidlingsevner både munnleg og skriftleg. Du har kjennskap til Sampro som er samhandlingsverktøyet og journalsystemet profil.
Vi tilbyr
- Løn etter tariffavtale
- Gode rutinar og prosedyrar
- Faste samarbeidsmøter og rettleiing
- Pensjonsordning via KLP
- Det vurderast i kvart enkelttilfelle om relevant vidareutdanning vil bli kompensert.
Politiattest
I tråd med helse- og omsorgstenestelova § 5-4 vert det stilt krav om tilfredsstillande politiattest ved tiltrede.
Slik søker du
Trykk knappen "send søknad". Dess meir du fyller ut, dess betre vert du sjåande ut på søkjarlista. Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, kontakt innbyggjarservice på 56 37 50 00. Rekrutterarar ber aldri om BankID i samband med rekrutteringsprosessen. Som jobbsøkjar må du aldri avgje sånn informasjon i samband med søknadsprosessen. Om du opplever dette, ber vi deg ta kontakt.
Bedrift
Alver kommuneSøknadsfrist
30.09.2022Ansettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5914, ISDALSTØ
ALVER
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4771096Se her for andre jobber fra Alver kommune
- Oppdatert 17.09.2022