• Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    28.11.2021
  • Sted:
    SANDNES
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    ROGALAND
  • Arbeidssted:
    SANDNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4214382
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune

Koordinator

Sandnes kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Har du lyst til å være med å videreutvikle Koordinerende enhet i Sandnes kommune?

Vi søker deg som har et stort faglig engasjement og evne til å samarbeide med og motivere andre.

Koordinerende enhet skal ivareta kommende rett til barnekoordinator, vi lyser derfor ut to stillinger med snarlig tiltredelse. Stillingene lyses ut med forbehold om godkjenning i kommunestyret i desember 2021. 

Samordningsenheten er bydekkende tildelingskontor og koordinerende enhet for personer med behov for helhetlige og koordinerte helse- og omsorgtjenester.

Koordinerende enhet har overordnet systemansvar for individuell plan (IP) og koordinator, og er kontaktpunkt for samhandling på tvers.

Arbeidsoppgaver:

  • Samarbeid på tvers av velferdstjenestene og spesialisthelsetjenesten
  • Ha oversikt over tilbudene innen velferdstjenestene og spesialisthelsetjenesten
  • Koordinator i individuelle saker, herunder også administrator av kommunens digitale IP-verktøy (Visma SamPro/Samspill)
  • Opplæring og veiledning i IP og koordinatorrollen
  • Saksbehandling etter helse- og omsorgstjenesteloven
  • Andre arbeidsoppgaver kan bli tillagt stillingene ved behov

Kvalifikasjoner:

  • Høyskoleutdanning innen helse- og sosialfag. Annen høyskole-/universitetsutdanning innen velferdsfeltet kan bli vurdert
  • Erfaring fra arbeid med mennesker med skade, sykdom og funksjonsnedsettelse
  • Kompetanse og erfaring med tverrfaglig samarbeid og/eller prosjektarbeid
  • Gode norskkunnskaper, og god muntlig og skriftlig framstillingsevne
  • Kompetanse i bruk av digitale verktøy
  • Førerkort

Personlige egenskaper:

  • Høy grad av selvstendighet og meget gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Positiv, motivert og engasjert
  • Evne til å skape gode relasjoner til brukere, pårørende og samarbeidspartnere
  • Initiativrik, tydelig, fleksibel og har evne til å se muligheter og løsninger
  • Tydelig og har evne til å lede
  • Motiverer og inspirerer andre
  • Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt

Vi tilbyr:

  • Et spennende og tverrfaglig arbeidsmiljø med dyktige og inspirerende kollegaer
  • En utfordrende jobb hvor ingen dager er like
  • Faglige utviklingsmuligheter i et godt arbeidsmiljø
  • Fleksitidordning
 
  • Bedrift
    Sandnes kommune
  • Søknadsfrist
    28.11.2021
  • Sted:
    SANDNES
  • Stillingstype:
    Heltid
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    ROGALAND
  • Arbeidssted:
    SANDNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    4214382
  • Se her for andre jobber fra Sandnes kommune