Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
01.03.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0958, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
4413710Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 18.02.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Oslo kommune
Kontraktsforvalter
Offentlige tjenester og forvaltning
NAV Grorud er en spennende arbeidsplass med høyt kvalifiserte og motiverte medarbeidere. Kontoret betjener Bydel Grorud med ca 27 000 innbyggere og har rundt 110 ansatte. Vi er i kontinuerlig utvikling og vi bestreber oss på å levere gode tjenester til innbyggerne i bydelen.
Vi har nå ledig en fast stilling som kontraktsforvalter ved NAV Grorud. Stillingen er underlagt Boligkontoret, som har ansvar for saksbehandling av de økonomiske boligvirkemidlene og forvaltning av den kommunale boligmassen i bydelen. Vi søker etter en person med erfaring på fagområdet.
Det er nytt av stillingen at man også skal bidra inn som boligfremskaffer.
Avdelingens ansvarsområder kan endres og det er derfor viktig at du er fleksibel og omstillingsdyktig.
Ledig omgående!
Arbeidsoppgaver:
- Ansvar for å forvalte bydelens innleide boliger. Herunder administrere inn- og utflyttinger, og oppsigelse av leieforhold
- Utarbeidelse av husleiekontrakter og inngåelse av husleiekontrakter. Følge opp KPI-reguleringer
- Være bydelens representant ved visninger og kontraktsignering
- Befaring av leilighetene ved melding om skader, mistanke om mislighold og ved utflytting
- Ansvar for å organisere arbeid rundt oppussing, vedlikehold og skader i bydelens innleide boliger
- Klagebehandling
- Samarbeid med bestilleravdeling, økonomiavdeling, Boligbygg og andre relevante samarbeidspartnere
- Ansvar for å utarbeide hensiktsmessige rutiner og prosedyrer
- Bidra til utvikling av det boligsosiale arbeidet i avdelingen
- Deltakelse på avdelingens boligmøter
- Boligfremskafferoppdrag; herunder fremskaffe boliger, gå på visninger, gå gjennom husleiekontrakter.
- Annen diverse administrativ oppfølging
- Listen er ikke uttømmende og andre arbeidsoppgaver kan bli tillagt stillingen etter behov
Kvalifikasjoner:
- Relevant 3 årig høgskoleutdanning
- Erfaring fra offentlig forvaltning
- God skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper:
- Stor arbeidskapasitet og evne til å tåle en, til tider, stressende arbeidshverdag
- Tilpasningsdyktig med en fleksibel innstilling til nye arbeidsoppgaver
- Høy grad av selvstendighet
- Gode samarbeidsevner
- Ansvar for å tilegne seg og anvende ny kunnskap
- Ønske om å jobbe operativt ute med brukere og samarbeidspartnere
Vi tilbyr:
- Faglig utfordrende arbeid i et spennende miljø
- Et velfungerende NAV-kontor med godt arbeidsmiljø
- Faglig dyktige kollegaer
- Fleksibel arbeidstid
- Gode forsikrings- og pensjonsordninger
- Lønn etter Oslo kommunes lønnsregulativ, lønnstrinn 41 (årslønn 580 100,-)
Bedrift
Oslo kommuneSøknadsfrist
01.03.2022Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlige tjenester og forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
0958, OSLO
OSLO
Antall stillinger
1karriere-kode
4413710Se her for andre jobber fra Oslo kommune
- Oppdatert 18.02.2022