• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    10.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0037, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3244675
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 26.10.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Oslo kommune

KONTORLEDER MED ANSVAR FOR ØKONOMI - 100% Midlertidig stilling fra 01.01.2021 til 31.12.2021

Offentlig forvaltning

 

Ammerud er en flerkulturell 1.-7.skole som ligger tett opp til Lillomarka i Grorud bydel.

Dagens Ammerud skole ble bygget i 2005 og fremstår som et moderne skoleanlegg med fleksible undervisningsarealer og funksjonelle fellesområder. Skolen har pr.d.d 590 elever. Personalet på 90 ansatte er godt kjønns – og aldersblandet. Se informasjon på skolens hjemmeside www.ammerud.osloskolen.no

Vår administrasjon og ledelse består av i alt 9 personer: 5 skoleledere, 1 sekretær, 1 kontorleder, 1 sosiallærer og 1 sosialarbeider. Vi ser etter en dyktig kontorleder med bred erfaring innen økonomi og regnskap. Er du en fremoverlent og engasjert person med gode økonomikunnskaper er dette muligheten for deg. Stillingen består av faglig ansvar for skolens merkantile funksjoner. I dette inngår ansvar for økonomi, regnskap, innkjøp, personal- og elevadministrasjon, post, arkiv, betjening av telefon, ekspedisjon og praktiske oppgave

 

 

  • Oppgaver knyttet til skolens budsjett, regnskap, bilagsføring, fakturabehandling, månedsrapportering, kvartalsrapportering og avviksrapportering 
  • Innkjøp
  • Ansvar for HR-systemet
  • Personal: Fraværsføring, Oppfølging sykemeldinger, Praktisk bistand i ansettelser og oppgaver knyttet til arbeidsavtaler og kompetansefastsetting i samråd med rektor 
  • Lønnsarbeid: Kontaktperson mot EFT, bistå i føring av fast og variabel lønn, samt etterkontroll av fravær og lønn 
  • Fakturering 
  • Informasjons- og servicetjeneste internt og eksternt, herunder bl.a. utsending av vedtak, oppdatering på infoskjerm og gjennomføring av spørreundersøkelse på Questback 
  • Opprette og innføre rutiner og prosedyrer som sikrer god drift av skolens administrative systemer
  • Betjene henvendelser fra ansatte, elever og besøkende
  • Overordnet ansvar for HR-systemene og Agresso Økonomi
  • Arkivering og postfordeling i WebSak
  • Delta i Driftsstyret med rektor i saker vedr. økonomi (Og forberede økonomidel) 
  • Bistå ledelse og resepsjon ved behov

 

 

  • Minimum 3 års relevant høgskoleutdanning (Økonomiske og administrative fag)
  • Relevant praksis
  • Gode IKT-kunnskaper (Agresso HR og Økonomi)
  • Kjennskap til relevante lover og retningslinjer 
  • Tilsettingen er betinget av godkjent politiattest

 

 

  • Effektiv med stor arbeidskapasitet
  • Samarbeidsvillig, serviceorientert og fleksibel mht. oppgaver
  • Du må kunne uttrykke deg godt muntlig og skriftlig.
  • Du må ha evne og vilje til å ta ansvar, arbeide selvstendig og nøyaktig.
  • Du må ha godt humør og møte alle med vennlighet og imøtekommenhet.
  • Du er ansvarsbevisst, nøyaktig og løsningsorientert
  • Du har gode kommunikasjons -og samarbeidsevner
  • Erfaring fra Osloskolen er en fordel
  • Personlig egnethet for stillingen vil bli tillagt stor vekt


 

  • En moderne skole med fleksibel organisering
  • Gode samarbeidsmuligheter og godt arbeidsmiljø
  • Lønn basert på utdanning og ansiennitet etter gjeldende regler og avtaler
  • Det vil bli gitt opplæring og veiledning

 

 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    10.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Heltid
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0037, OSLO
    OSLO
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3244675
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
  • Oppdatert 26.10.2020