• Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    19.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0954, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6103778
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune
Ledig stilling

Oslo kommune

Konsulentstilling ved seksjonen for hjelpetjenester for barn og unge, Bydel Grorud

Offentlig forvaltning

 

Det administrative teamet  er organisert under seksjon for hjelpetjenester for barn og unge, som omfatter barneverntjenesten, Forebyggende Enhet, skolehelsetjenesten/HFU, familieteamet/Oslohjelpa og Aktivitetsenheten. Denne organiseringen er i samsvar med  oppvekstreformen som vektlegger tidlig innsats, forbyggende arbeid og samhandling mellom tjenestestedene. 

Seksjonen har et kontinuerlig fokus på utviklingsarbeid og forbedring. I lengre tid har vi hatt et særskilt fokus på digitalisering og miljøvennlige arbeidsmetoder. Vi benytter Lean-metodikk og følger Oslo kommunes retningslinjer ved å bruke Microsoft 365 som et sentralt arbeidsverktøy. I tillegg benyttes fagsystemene Modulus Barn, AdCuris og CGM, samt HR Everyone, Agresso, Kompass, Framsikt, Websak, GAT og andre relevante systemer i Oslo kommune.

Seksjonen legger vekt på å forstå befolkningens behov i bydelen for å kunne levere helhetlige tjenester til innbyggerne i bydel Grorud.
Vårt team består av engasjerte, kompetente og utviklingsorienterte medarbeidere som jobber tett med hele seksjonen.

Vi har for tiden en ledig 100 % fast stilling i vårt administrative team.

Det administrative teamet består av tre konsulenter, en administrativ koordinator, en Flyt-Controller og en økonomisk controller/avdelingsleder. Sammen er vi dedikert til å støtte seksjonen med ulike administrative oppgaver og sikre et godt samarbeid både internt i teamet og med hele seksjonen. Vi holder til i et nytt og moderne bydelshus på Rødtvet, sammen med de andre tjenestene i bydelen.

Vi oppfordrer personer med minoritetsbakgrunn og menn til å søke, på grunn av tjenestens sammensetning.

Kvalifikasjoner:

  • Det stilles krav om bachelorgrad innen medie- og markedsføring 
  • Kreves  relevant arbeidserfaring fra kontorfaglige oppgaver
  • Relevant erfaring innen markedsføring og kampanje er et krav
  • God muntlig og skriftlig kommunikasjonsevne er nødvendig
  • Kreves kjennskap til Microsoft 365 og generelle datakunnskaper
  • Det stilles krav om kompetanse til Modulus barn, AdCuris, HR Everyone, Kompass, Agresso, Websak og GAT
  • Kreves erfaring med variabel lønn og kjennskap til fakturering

Personlige egenskaper:

  • Evne til å jobbe strukturert, administrere tid og ta ansvar for å jobbe effektivt og selvstendig 
  • Nøyaktig, utviklingsorientert, kreativ, nytenkende og initiativtakende
  • Opptatt av å bidra til å skape et godt arbeidsmiljø 
  • God evne til å samarbeide med ulike faggrupper og bidra til informasjonsflyt
  • Å håndtere stress og hektiske perioder på en konstruktiv måte
  • Evner å tenke nytt for å gjøre teamets arbeidsoppgaver mer effektive

Vi tilbyr:

  • Et utviklingsorientert, nytenkende og positivt arbeidsmiljø
  • Gode forsikrings-, pensjon- og låneordninger i Oslo Pensjonsforsikring
  • Fleksitidsordning i henhold til Oslo kommunes fleksitidsavtale
  • Moderne lokaler og mulighet for hjemmekontor etter avtale
  • Lønnsplassering i lønnstrinn 28 -37 (542 700,- til 617 400,-) i Oslo kommunes regulativ, avhengig av ansiennitet
 

  • Bedrift
    Oslo kommune
  • Søknadsfrist
    19.03.2025
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    0954, OSLO
    OSLO
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    6103778
  • Se her for andre jobber fra Oslo kommune