Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
03.02.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5231, PARADIS
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
3387028Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 20.01.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Bergen kommune
Konsulent Kronstad skole
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Kronstad skole er en barneskole i Årstad bydel med rundt 205 elever og 45 ansatte. Skolens visjon viser tydelig retning: "På Kronstad skole er hvert barn en enestående ressurs i et kunnskapsrikt og inkluderende fellesskap". Med sin åpne og inkluderende holdning er skolen et viktig samlingspunkt i nærmiljøet. God trivsel er høyt verdsatt både blant elever, foreldre, ledelse og ansatte.
Kronstad skole skal innen få år bli oppveksttun med plass til 300 elever og 80 barnehagebarn. Byggeprosessen startet høsten 2020 og ventes ferdig i 2022. I byggeperioden er hele skolen være i erstatningslokaler ved tidligere Fana gymnas.
Skolen har et inkluderende arbeidsmiljø med et stort fokus på å legge til rette for at både barn og voksne får delta i ulike læringsfellesskap og oppleve mestring sammen.
Skolens lederteam består av rektor, to avdelingsledere i skole og en i SFO.
Konsulentens arbeidsoppgaver vil utføres i tett samarbeid med ledelsen til elevenes beste.
- Vi søker en motivert konsulent som ønsker å jobbe i en aktiv og positiv hverdag i 80-100 % fast stilling
- Konsulenten vår skal betjene henvendelser, telefon og besøkende på en god måte
- Møte elever, foresatte, ansatte og skolens brukere
- Arbeide tett med skolens lederteam
- Utføre og håndtere daglige oppgaver som oppstår i skolehverdagen
- Økonomi, regnskap, personalarbeid i UBW
- Medansvar for økonomirapportering Innkjøp, E-handel, varemottak og fakturabehandling
- Personaladministrasjon, lønnsbehandling-fast og variabel lønn i UBW
- Arbeide med Vigilo, elev- og personalregister
- Diverse kontortekniske oppgaver og generell saksbehandling
- Vi søker en positiv og engasjert medarbeider som er glad i barn
- Gode samarbeidsevner
- Løsningsorientert og fleksibel
- Serviceinnstilt, strukturert, nøyaktig og stor arbeidskapasitet
- Det er ønskelig med erfaring fra skoleverket
- Gode digitale ferdigheter og erfaring med digitale systemer som Microsoft Office, UBW, Vigilo, BK360 vil være en fordel
- Utdanning innen økonomi/forvaltning/regnskap er ønskelig. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
- Gode norskkunnskaper, god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
- Gyldig politiattest
- Inkluderende og glad i barn
- Ryddig, fleksibel og entusiastisk og som evner å arbeide i en variert og travel hverdag
- Samarbeidsvillig, selvstendig og ansvarsbevisst
- Positiv, godt humør og gode kommunikasjonsevner
- Endringsvillig, fleksibel og løsningsorientert
- Personlig egnethet vil bli sterkt vektlagt
- Gode muligheter for personlig og faglig utvikling
- Flerkulturelt arbeidsmiljø
- En spennende og utfordrende hverdag
- En profesjonell arbeidsgiver
- Lønn og rammer etter avtaleverket
Bedrift
Bergen kommuneSøknadsfrist
03.02.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
5231, PARADIS
BERGEN
Antall stillinger
1karriere-kode
3387028Se her for andre jobber fra Bergen kommune
- Oppdatert 20.01.2021