• Company
    Arbeidstilsynet
  • Application deadline
    28.05.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    7013, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5739803
  • Look here for other jobs from Arbeidstilsynet
  • Updated 14.05.2024
Vacancy

Expired ad

The application deadline for this job opportunity has passed.

Arbeidstilsynet

Konsulent - innkjøp og administrasjon

Offentlig forvaltning

Vi søker etter deg som trives med å håndtere mange og ulike oppgaver i et hektisk miljø, og som brenner for å yte service.

Seksjon for HR og personal er en av seks seksjoner som er underlagt avdeling for IT og administrasjon. Seksjonen består av 17 medarbeidere som sitter spredd over hele landet. Seksjonen har ansvar for HR og personal tjenester felles for hele etaten og skal legge til rette for effektive støttetjenester med god kvalitet. Det er fokus på enhetlig oppgaveløsning og effektiv ressursutnyttelse.

Vi har nå ledig et engasjement i perioden 01.08. - 31.12.24.

Avdeling IT og administrasjon har ansvar for å støtte organisasjonens kjernevirksomhet gjennom å rendyrke og videreutvikle Arbeidstilsynets IT-tjenester, dokumentasjons forvaltning og administrative tjenester.

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker medarbeidere med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Vi vil tilrettelegge for medarbeidere som har behov for det. Aktuell tilrettelegging kan for eksempel være tekniske hjelpemidler, tilpasning av møbler eller endring av rutiner, arbeidsoppgaver og arbeidstid

Kvalifikasjoner:

Du må ha

  • Fullført videregående skole. Gjerne fagbrev i administrasjon/ kontorfag.
    Lang og relevant erfaring kan kompensere for krav til utdanning.

Det er en fordel om du har

  • Relevant erfaring, gjerne fra offentlig sektor
  • Erfaring med kundebehandling
  • Erfaring med bruk av Unit4
  • God digital kompetanse og systemforståelse
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk

Personlige egenskaper:

  • Serviceinnstilt og omgjengelig. Du liker å legge til rette for andre.
  • Samarbeidsorientert. Du liker å arbeide i team.
  • Selvstendig og ansvarsfull. Du kan prioritere og du tar initiativ.
  • Du trives med å ha mange baller i luften, og samtidig arbeide strukturert og nøyaktig.
  • Du er fleksibel og tåler at dagene ikke alltid blir som planlagt.

Vi tilbyr:

Hos oss får du

  • stilling og lønn som konsulent, kode 1065 (kr 450 000 - kr 520 000) i Statens lønnsregulativ.
  • gunstig lån- og pensjonsordning gjennom Statens pensjonskasse: https://www.spk.no
  • gode ordninger: https://www.arbeidstilsynet.no/om-oss/ledige-stillinger/hva-tilbyr-vi-vare-ansatte
  • meningsfylte arbeidsoppgaver innenfor et viktig samfunnsområde
  • gode muligheter for personlig og faglig utvikling
  • muligheter for å medvirke og påvirke egen arbeidshverdag
  • hyggelige kollegaer i et utviklende læringsmiljø


    Viktig å vite før du søker
    Som ansatt i Arbeidstilsynet kan du normalt ikke ha bierverv eller andre økonomiske interesser i virksomheter som er underlagt Arbeidstilsynets tilsyn.
    Du kan be om unntak fra å bli oppført på den offentlige søkerlisten. Dette må du begrunne i søknaden. Vi kontakter deg dersom du ikke får innvilget unntak
   

  • Company
    Arbeidstilsynet
  • Application deadline
    28.05.2024
  • Fulltime/Parttime
    Fulltime
  • Form of employment
    Permanent
  • Industry
    Offentlig forvaltning
  • Educational qualification
    Påkrevet
  • Work experience
    Ønskelig
  • Address
    7013, TRONDHEIM
    TRONDHEIM
    Norway
  • Number of positions
    1
  • Career-kode
    5739803
  • Look here for other jobs from Arbeidstilsynet
  • Updated 14.05.2024