• Företag
    Rendalen kommune
  • Ansökningstiden
    12.12.2022
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2484, RENDALEN
    RENDALEN
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4885815
  • Se här för andra jobb från Rendalen kommune
  • Uppdaterad 23.11.2022
Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Rendalen kommune

Konsulent Helse og omsorg - 80% vikariat

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Er du vår nye kollega i helse- og omsorg?

Rendalen kommune har ledig 80 % vikariat som konsulent med mulighet for fast ansettelse. 

Helse- og omsorg yter tjenester for hele kommunen, og er en arbeidsplass som tilbyr varierte og utviklende arbeidsoppgaver.

Som konsulent er du organisatorisk plassert i helse og omsorg sin stab. Vi søker deg som er engasjert og som ønsker å bidra til at innbyggerne i Rendalen sikres gode og forsvarlige helsetjenester. Dette innebærer å ha brukerne i fokus med innsikt i deres behov og lovmessige rettigheter. Som konsulent vil du være en del av et fagteam som arbeider sammen etter gode planer og jobber strukturert for et godt tjenestetilbud. Teknologiske løsninger er i økende grad en del av tjenestetilbudet.

Vi trenger en medarbeider som kan delta både i det daglige arbeidet og bidra til utvikling av nye rutiner med gevinstrealisering som fokus. Vår nye medarbeider blir en del av et positivt arbeidsmiljø med godt humør og eierskap til kommunen.

Hovedoppgaver:
• Saksbehandling av søknader om helse og omsorgstjenester.
• Vederlagsberegning sykehjem.
• Informasjonsarbeid og veiledning til søkere og samarbeidspartnere.
• Delta i koordinering og tildeling av plasser i sykehjem og institusjoner.
• Gjennom saksbehandling sikre forsvarlige og gode helsetjenester til innbyggerne, i tett samarbeid med ledelse og fagpersonell i helse og omsorgssektoren.
• Etter behov, være behjelpelig med andre merkantile arbeidsoppgaver i staben, og hvor hovedoppgaver vil måtte endres.

Ønskede kvalifikasjoner:
• Relevant utdanning.
• Kompetanse innen offentlig forvaltning.
• Erfaring fra saksbehandling.
• Erfaring fra helsesektoren er en fordel.
• Gode kommunikasjonsevner både muntlig og
skriftlig.
• God IKT-kompetanse
• Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
• Meget god norsk skriftlig og muntlig framstillingsevne
• Personlig egnethet vil bli tillagt vekt

Vi kan tilby:
• Et godt og spennende fagmiljø med varierte arbeidsoppgaver
• Et positivt, trivelig og til tider hektisk arbeidsmiljø
• Opplæring og veiledning
• Lønn etter avtale
• Gode pensjons- og forsikringsvilkår
• Gode utviklings- og videreutdanningsmuligheter
• God barnehagedekning, gode skoler med gode resultater
• Flott natur med gode friluftsmuligheter både sommer og vinter

Det er viktig for oss at du identifiserer deg med våre verdier: Raushet, åpenhet og engasjement.

Rendalen kommune har som hovedregel at stillingssøkere skal være offentlige, jf Offentlighetsloven § 25. Dersom navnet ikke ønskes offentliggjort må dette begrunnes.

 

  • Företag
    Rendalen kommune
  • Ansökningstiden
    12.12.2022
  • Anställningsform
    Permanent
  • Bransch
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utbildningskrav
    Påkrevet
  • Arbetserfsrenhet
    Ønskelig
  • Adress
    2484, RENDALEN
    RENDALEN
    Norge
  • Antal befattningar
    1
  • Karriere-kod
    4885815
  • Se här för andra jobb från Rendalen kommune
  • Uppdaterad 23.11.2022