Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
04.08.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1900, FETSUND
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
3980271Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 14.07.2021
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Lillestrøm Kommune
Konsulent- Garderåsen skole
Offentlig forvaltning
Lillestrøm kommune ligger sentralt på Romerike med gode buss- og togforbindelser. Lillestrøm stasjon ligger kun ti minutter med tog fra Oslo S. Mer informasjon om skolene finner du på kommunens hjemmeside.
Garderåsen skole ligger i Lillestrøm kommune ca. 3 mil fra Oslo. Skolen ligger fint til med skogen som nærmeste nabo og en skolegård som innbyr til mye aktivitet. Uteområdene brukes både i skolens åpningstid og på ettermiddagene. Skolen har 284 elever og 45 ansatte fordelt på skole, SFO og Base 3 (en tilrettelagt avdeling for elever med multifunksjonshemninger/store sammensatte lærevansker). Ledelsen består av rektor, ass. rektor og leder/undervisningsinspektør SFO. Fra Lillestrøm stasjon er det god bussforbindelse til Garderåsen skole.
Arbeidsoppgaver:
- Sentralbord
- Elektronisk arkiv og håndtering av post
- Budsjettjustering i Framsikt
- Innkjøp og bestillinger
- Lønnskontroll i Visma, og registrering av variabel lønn
- Attestere regninger og fakturabehandling
- Bestilling av arbeidskontrakter og sluttmeldinger til HR
- Behandle skademeldinger for elever og ansatte
- Administrative oppgaver knyttet til nye elever og behandling av permisjonssøknader
- Oppmelding av elever til PAS i forbindelse eksamen og prøver, og administrative oppgaver knyttet til karakterer og vitnemål
- Oppfølging av utleie på skolen
- Låseansvar
- En del av stillingen vil innebære deltakelse i utarbeidelse av skolens budsjett og å holde oversikt over regnskapet.
Kvalifikasjoner:
- Fagbrev i kontorfag eller lignende
- Det er en fordel om du også har kompetanse innenfor lønn og økonomi
- Du må ha høy IKT-kompetanse
- Du mestrer fagsystemene Vigilo, Visma, P360, Risk Manager, Framsikt, Facilit
Før tiltredelse må det legges frem politiattest i tråd med opplæringsloven § 10-9, og om nødvendig, tilfredsstillende tuberkulinstatus i tråd med bestemmelsen i forskrift om tuberkulosekontroll
Personlige egenskaper:
- Gode samarbeidsegenskaper
- Høy arbeidskapasitet
- Fleksibel
- Gode kunnskaper i muntlig og skriftlig norsk
- Evne til å jobbe selvstendig innenfor dine ansvarsområder
- Takle stress- situasjoner i en variert og aktiv jobbhverdag
- Er serviceinnstilt og har godt humør
Personlig egnethet vil bli vektlagt
Vi tilbyr:
- En spennende jobb i en sterk faglig organisasjon
- Lønn etter hovedtariffavtale
- Gruppelivs- og yrkesskadeforsikring, inkl yrkesskadeforsikring på fritid
- God pensjons- og forsikringsordning
- Bedriftshelsetjeneste
- Aktivt bedriftsidrettslag
Bedrift
Lillestrøm KommuneSøknadsfrist
04.08.2021Ansettelsesform
workTime.HeltidBransje
Offentlig forvaltningUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
1900, FETSUND
LILLESTRØM
Antall stillinger
1karriere-kode
3980271Se her for andre jobber fra Lillestrøm Kommune
- Oppdatert 14.07.2021