Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lovisenberg Diakonale sykehus AS

Konsulent - bemanningsplanlegging

Senter for psykisk helse og rus, Avdeling for døgnbehandling har ledig 100 % fast stilling som konsulent med ansvar for bemanningsplanlegging, snarlig tiltredelse.

Vi søker deg som liker å løse utfordringer, og som er interessert i og har erfaring med turnus og personalplanlegging.

Ved Lovisenberg Diakonale Sykehus har psykisk helsevern og tverrfaglig spesialisert rusbehandling (TSB) utgjort en stor og høyt prioritert del av virksomheten siden langt tilbake. Avdeling for døgnbehandling består av psykiatrisk akuttmottak (PAM) og seks øvrige sengeposter som arbeider både med kortvarige og lengre behandling av mennesker med psykiske lidelser. Vi har et faglig stimulerende og trivelig arbeidsmiljø som er preget av nysgjerrighet, åpenhet og gjensidig respekt mellom faggruppene.

Vi har utfordrende og variert hverdag som kan gi mulighet og vekst og utvikling for de ansatte. Du vil bli en del av et team på 3 planleggere hvor dere har ansvar for å ivareta personaladministrativt arbeid for hver deres sengeposter Du vil være en viktig støttespiller for lederteamet på sengepostene, og du skal bidra til organisering av enhetens turnusplanlegging slik at vi kan ivareta våre pasienter og ansatte på best mulig måte.

Arbeidstid vil være mandag-fredag fra kl. 8.00-15.30.

Arbeidsoppgaver:

  • I tett samarbeid bistå sengepostledelse i bemanningsplanleggingen. I dette inngår rådgivning knyttet til arbeidsplaner, AML-brudd og overtid
  • Daglig ajourhold av turnus og oppdekking av ledige vakter
  • Utarbeidelse og registrering av AML avtaler og tilhørende oppfølging
  • Lønnskjøring for sengeposter. I dette inngår kvalitetssikring av registreringer i GAT arbeidsplansystem
  • Være oppdatert på lov- og avtaleverk
  • Samarbeid med HR og Lønnsavdeling vedrørende lønn og personaladministrative oppgaver
  • Endringer i arbeidsoppgaver må påregnes

Kvalifikasjoner:

  • Erfaring fra turnusorganisert virksomhet og/eller god kjennskap til arbeidsplanlegging og tilhørende lov- og avtaleverk
  • Erfaring med planleggingsverktøyet GAT; kjennskap til periodeplan eller tilsvarende systemer er ønskelig.
  • En fordel med relevant utdanning, som for eksempel: helsesekretær/fagskoleutdanning innen helse og sosialfag/annet
  • God struktur og evne til å planlegge
  • Beherske norsk skriftlig og muntlig
  • Kjennskap til psykisk helsevern er en fordel

Personlige egenskaper:

  • Komfortabel med bruk av sms og telefon som arbeidsverktøy
  • Høy stresstoleranse og løsningsorientert tilnærming
  • Fleksibel, positiv og med gode kommunikasjonsevner
  • Serviceinnstilling, god relasjonskompetanse og samarbeidsevne vektlegges

Vi tilbyr:

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Faglig utvikling
  • Lønn etter overenskomst mellom Spekter og organisasjonene
  • Eget bedriftsidrettslag
  • Tilgang på firmahytter
  • KLP pensjon