Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Haugesund kommune

Konsulent - administrasjon

Offentlig forvaltning

Haugesund brannvesen er et heltidsbrannvesen med litt over 40 ansatte, og søker nå etter konsulent i 100% fast stilling.  

Arbeidsoppgaver:

  • Administrere og følge opp alarmabonnenter i samarbeid med alarmsentral brann sørvest
  • Anvisning og fakturering i kommunens økonomisystem
  • Stillingen vil kunne bli tillagt funksjoner som krever bruk av kommunens saksbehandlingssystemer som Acos, Notus, Agresso, Komtek og Compilo
  • Kundehenvendelser
  • Oppfølging av administrative rutiner og prosedyrer
  • Bistå ved innkjøp og bestilling av reiser
  • Annet administrativt arbeid

Kvalifikasjoner:

  • Økonomi og administrasjon på høyskolenivå eller godkjent fagbrev innenfor kontor- og administrasjonsfaget
  • Gode kunnskaper og ferdigheter innenfor IKT
  • Norsk er arbeidsspråket i Haugesund kommune. Du snakker, leser og skriver så godt norsk at du både kan samarbeide med andre og utføre arbeidsoppgavene dine selvstendig
  • Personlige egenskaper vil bli vektlagt

Personlige egenskaper:

  • Gode kommunikasjons og samarbeidsevner
  • Effektiv, strukturert og pålitelig
  • Bidra til å fremme et godt arbeidsmiljø
  • Selvstendig og ansvarsbevisst
  • Motivert til faglig utvikling

Vi tilbyr:

  • En spennende stilling med utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
  • Lønn i henhold til tariff og gjeldende avtaler
  • Pensjonsordning
  • Fleksitid
  • Motiverte og engasjerte medarbeidere