• Bedrift
    Nannestad kommune
  • Søknadsfrist
    14.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5807864
  • Se her for andre jobber fra Nannestad kommune
Ledig stilling

Nannestad kommune

Konsulent

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Nannestad kommune er en vekstkommune med omlag 16 200 innbyggere. Vi er en landbrukskommune med nærhet til blant annet Oslo og Gardermoen. Vårt mål er å være Romerikes beste bokommune. Vi befinner oss i hele kommunen og vi leverer tjenester til alle innbyggere. 

Som kommune så vokser innbyggertallet med rundt 3% i året. Vi må tilpasse oss denne veksten, så endringer i organisasjonen og hvordan vi gjør leveranser, er en del av normalen i vår kommune.  Veksten gjør at Nannestad kommune er i en spennende tid, og vi former nå nye tjenester som vil definere oss i mange år fremover. Kommunen er ambisiøs og vi har flere store utviklingsplaner framover.

Vi ser etter en kollega som skal jobbe med saksbehandling fakturering for en viktig del av kommunenes og interkommunale tjenester, slik som vann, avløp, septik,  feiing og renovasjon. Andre administrative oppgaver kan bli tillagt stillingen. Du blir en del av et team, hvor enhetsleder Vann og avløp blir din nærmeste leder. 

Som arbeidsgiver så jobber vi for å ha stolte, engasjerte og kompetente medarbeidere. Og det er sammen vi skaper resultater. Vi setter likeverd og mangfold høyt. Og vi skal ha arbeidsplasser som oppleves som trygge, meningsfylte og helsefremmende. Kommunen er opptatt av å legge til rette for å ha meningsmangfold, og vi jobber for å ha en organisasjonskultur som gjenkjennes ved å være lyttende, spørrende og velvillig. 

Les mer om kommunen vår her: www.nannestad.kommune.no

Nannestad kommune er opptatt av mangfold og oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke uansett alder, kjønn, funksjonsnedsettelse eller kulturell bakgrunn.  

Kvalifikasjoner:

  • Økonomi-, regnskaps- og/eller administrasjonsutdanning er ønskelig
  • Teknisk fagskole eller ingeniørutdanning kan også være aktuelt
  • Manglende formell bakgrunn kan kompenseres med relevant arbeidserfaring 
  • Har gode Excel og systemkunnskaper
  • Gode norsk- (fra B2) og engelskkunnskaper (fra B1), både skriftlig og muntlig
  • Førerkort kl B 

  • Dette kan være din første jobb i yrkeslivet, men det er en fordel om du har 1-3 års arbeidserfaring. For eksempel innen regnskap eller administrasjon
  • Interesse og forståelse for regnskap og økonomi
  • God systemforståelse og problemløsningsevne
  • Kommunen skal over på Visma fra januar 2025. Erfaring fra ERP/økonomisystemer er en fordel
  • Avansert bruker av MS Office er en fordel

Personlige egenskaper:


Vi ser etter deg som er nøyaktig og har evnen til å jobbe organisert og strukturert, i tillegg til at du er pålitelig og har gode analytiske ferdigheter.

Videre så er det en fordel om du kjenner deg igjen i følgende:

  • Du er selvstendig, men har også gode samarbeidsegenskaper
  • Du trenger ikke være ekstrovert, men du må være kundeorientert og serviceinnstilt
  • Du har en god arbeidskapasitet og evner å håndtere flere oppgaver, i en hektisk hverdag
  • Du tar ansvar, er løsningsorientert og er lærevillig
  • Du kommuniserer godt muntlig og skriftlig

Personlige egenskaper vil bli vektlagt.

 

Vi tilbyr:

Vi tilbyr av avlønning og stillingskode tilpasset din ansiennitet og kompetanse i hit Hovedtariffavtalen for KS. 

Gode pensjons- og forsikringsordninger, anbefaler deg å se her: KLP for Nannestad kommune

 


Annet:

Dersom vi velger hverandre i denne prosessen, vil vi ønske å snakke med minst 2 referanser. Vi blir enige om når du skal ha referansene klare. 

Vitnemål/attester vedlegges søknaden. Søkere blir vurdert på dokumentert kompetanse og erfaring.

Opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Dersom oppfordringen ikke blir tatt til følge, blir søkeren varslet om dette, jfr. Offentleglova §25

 

  • Bedrift
    Nannestad kommune
  • Søknadsfrist
    14.08.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    2030, NANNESTAD
    NANNESTAD
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5807864
  • Se her for andre jobber fra Nannestad kommune