Bedrift
Molde kommuneSøknadsfrist
02.06.2022Stillingsfunksjon
Fast StillingAnsettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6413, MOLDE
MOLDE
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4609989Se her for andre jobber fra Molde kommune
- Oppdatert 07.05.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Molde kommune
Konsulent
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Stillingstype
En fast stilling ledig for konsulent i 100% stilling med ønsket snarlig oppstart. Arbeidssted per tiden i Molde sentrum.
Arbeidssted
Helsetjenester i Molde kommune er en enhet som er sammensatt av 3 avdelinger: Avdeling ergoterapi, fysioterapi og hjelpemiddelforvaltning - avdeling legevakt og legetjenester - avdeling helsestasjons- og skolehelsetjenesten. Enheten har rundt 100 årsverk, samt ansvar for alle fastlegehjemler og fysioterapihjemler i kommunen. Vi har interkommunalt samarbeid for legevakt og KAD (kommunalt akutte døgnplasser).
Per i dag er stillingen lokalisert på Gotfred Lies plass 4 i helseadministrasjonen.
Som konsulent vil du fortrinnsvis ha oppgaver rettet mot legevakt og legetjenester og bidra i overordnet adminitrasjon av enheten. Konsulent jobber i team med ledelse, konsulenter og legevaktsoverlege.
Hovedoppgaver
Molde kommune vektlegger og har spesielt fokus på tjenesteutvikling og samhandling for å møte utfordringene i tiden framover.
Hovedoppgavene er rettet mot administrasjon av enheten generelt og avdeling legevakt og legetjenester spesielt:
- Administrering av legevaktslister
- Lønnskontroll og tilrettelegging for lønn enhet
- Bistå i personaladministrering for enheten
- Bistå i økonomi: kontroll av regnskap og budsjett, administrering av HELFO oppgjør, fakturering
- Generell kontoradministrasjon, telefon og mottak for enheten
- Administrasjon rundt ulike gruppetilbud på avdelinger
- Fleksibilitet i forhold til å hjelpe medarbeidere, ledere, andre konsulenter og merkantile på avdeling eller enhet
- Bistand i oppfølging av prosjekter, økonomi og budsjett i søknadsprosess og rapportering
- Framskaffe tallgrunnlag som styringsverktøy for enheten
Kvalifikasjoner
Vi søker en person med følgende kvalifikasjoner:
- God økonomi- og regnskapskompetanse
- Erfaring fra personaladministrasjon og oppsett av turnus
- Kjennskap til legetjenester og regelverk vektlegges
- Excel kompetanse, generell god datakunnskap og forståelse for ulike dataverktøy
- Du er løsningsorientert
- Du er fleksibel og har evne til endring
- Du har gode samarbeidsevner og tar ansvar for å arbeide selvstendig og bidra i enhetens systematiske arbeid
- Du har gode evner til skriftlig og muntlig kommunikasjon
- Du bør gjennom god arbeidskapasitet takle et periodevis høyt tempo og sammensatte oppgaver
Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi tilbyr
- Et godt arbeidsmiljø, dyktige medarbeidere og en arbeidsplass der vi ønsker å legge til rette for et faglig utfordrende og kvalitetsmessig godt tilbud til våre ansatte og brukere.
- Spennende og utfordrende stilling med stort ansvarsområde, variasjon i oppgaver og mulighet til å være med i systematisk forbedringsarbeid
- Avlønning etter sentral Hovedtariffavtale.
- Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Annet
Det er krav om politiattest.
Søknad
Vi ber om at elektronisk søknadsskjema blir benyttet. Godkjente kopier av vitnemål og attester må tas med til arbeidsgiver ved evt. intervju.
Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort.
Bedrift
Molde kommuneSøknadsfrist
02.06.2022Stillingsfunksjon
Fast StillingAnsettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6413, MOLDE
MOLDE
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4609989Se her for andre jobber fra Molde kommune
- Oppdatert 07.05.2022