Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Lovisenberg Diakonale sykehus AS

Konsulent

Vi søker en driftig og utviklingsorientert medarbeider med interesse for elektronisk dokumentbehandling.

Ved Lovisenberg Diakonale sykehus har vi nå ledig en fast 100% stilling som konsulent ved Dokumentsenteret.

Dokumentsenteret består av 14,5 faste medarbeidere fordelt på tre team, Pasientarkivet, Innsyn og Sakarkiv. Avdelingen er organisatorisk plassert i avdeling for Pasientsikkerhet og Forskning.

Vi trenger en ny medarbeider som hovedsakelig skal arbeide med den daglige driften i teamet for innsyn, samt bistå Teamkoordinator. I tillegg vil det være en fast rotasjon til Pasientarkivet hvor arbeidsoppgavene inkluderer posthåndtering, skanning, registrering og kvalitetssikring av arbeidet.

Arbeidsoppgaver

  • Saksbehandling av innsynshenvendelser
  • Forefallende arbeidsoppgaver ved Dokumentsenteret ved behov
  • Besvare telefonhenvendelser
  • Håndtering av sykehusets sentrale e-postmottak
  • Håndtering av Altinn
  • Posthåndtering og digitalisering i aktuelle fagsystemer
  • Opplæring av de ansatte
  • Bistå inn i pågående forbedrings- og utviklingsarbeid
  • Delta i prosjekter innen fagområdet
  • Arbeide etter gjeldende prosedyrer og aktivt delta i kvalitetsarbeidet
  • Saksbehandlingsoppgaver knyttet til pasientadministrative prosesser ved sykehuset
  • Bistå Teamkoordinator ved behov
  • Stillingen kan tillegges andre oppgaver etter behov

Kvalifikasjoner

  • 3-årig høgskoleutdannelse, innen sykepleie eller annet helsefag
  • Erfaring fra helsesektoren
  • Erfaring med arkiv og dokumentbehandling

Følgende kvalifikasjoner vil også vektlegges:

  • Gode ferdigheter i bruk av IKT-verktøy
  • Gode norsk- og engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig
  • Erfaring med DIPS eller erfaring fra andre journalsystemer
  • Erfaring med prosjektarbeid innen forbedring eller organisasjonsutvikling
  • Erfaring med Ephorte er ønskelig

Personlig egenskaper

  • Systematisk, ryddig og nøyaktig med god gjennomføringsevne og stor arbeidskapasitet
  • Fleksibel samt ha god serviceholdning
  • Gode samarbeidsevner, kommunikasjon og formidling av kunnskap
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • Evne til å arbeide selvstendig og i team
  • Løsningsorientert
  • Positiv og motivert

Personlig egnethet vil bli vektlagt

Vi tilbyr

  • En sentral og utfordrende stilling i et trivelig arbeidsmiljø
  • Lønn etter avtale
  • God pensjonsordning i KLP
  • Et aktivt bedriftsidrettslag med bredt tilbud
  • Gode velferdsordninger

Ønsker du flere opplysninger om stillingen, kan du ta kontakt med Avdelingsleder Marianne Aasbø Gustavsen på telefon 907 20 195.