Bedrift
Molde kommuneSøknadsfrist
31.08.2022Stillingsfunksjon
Fast StillingAnsettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6413, MOLDE
MOLDE
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4721646Se her for andre jobber fra Molde kommune
- Oppdatert 11.08.2022
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Molde kommune
Konsulent, 2 stillinger
Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
Stillingstype
Det er ledig 2 faste 100% stillinger som konsulent ved seksjon Dokumentasjonsforvaltning og arkiv.
Beskrivelse av arbeidssted
Dokumentasjonsforvaltning og arkiv ledes av seksjonsleder.
Seksjonen ligger under Administrasjonsavdelingen som er en av Kommunedirektørens sentrale
stabsavdelinger. Arbeidssted er Molde.
Hovedoppgaver
Seksjonen har ansvar for kommunens dokumentforvaltning og arkiv for alle fagområder, systemansvar for kommunens digitale sak- arkivsystem, systemansvar for forsendelsessystemet SvarUt/SvarInn samt integrasjoner og ulike støttesystem.
Uttrekk og avlevering til arkivdepot.
Molde kommune benytter i dag sak- arkivsystemet Public 360.
Dokument- og arkivtjenesten ivaretar kommunens sentrale postmottak og all post formidles videre elektronisk internt i kommunen.
Deltakelse i systemutvikling, samt opplæring, rådgivning og support for brukere av sak/arkivsystemet.
Stilling som konsulent innebærer blant annet deltakelse i flere daglige arbeidsprosesser, herunder:
- Dokumentfangst og kvalitetssikring av dokumentasjon i hele organisasjonen.
- Deltakelse i systemutvikling, samt opplæring, rådgivning og support for brukere av sakarkivsystemet.
- Posthåndtering, sortering, skanning og registrering.
- Andre oppgaver som tilhører Dokumentasjonsforvaltning og arkiv.
Kvalifikasjoner
Vi søker en medarbeider med følgende kvalifikasjoner:
- relevant 3- årig utdanning innen fagområdet dokumentforvaltning og arkiv
- erfaring/kjennskap til arkiv
- erfaring/kjennskap til elektronisk dokumenthåndtering
- kjennskap til kommunal forvaltning- generelt gode datakunnskaper
- gode relasjons- /samhandlingsegenskaper
- utviklingsorientert og strukturert
- initiativrik, engasjert og lærevillig
- behersker norsk muntlig og skriftlig
- positiv serviceinnstilling
- gode samarbeidsevner
- evnen til å jobbe selvstendig og nøyaktig i en hektisk hverdag
Personlig egnethet vektlegges
Vi følger kommunens etiske retningslinjer der ærlighet og gode holdninger er en forutsetning.
Vi tilbyr
• En variert, utfordrende og spennende arbeidshverdag.
• Faglig og personlig utvikling og gode kollegaer og et godt arbeidsmiljø.
• Avlønning etter sentral Hovedtariffavtale.
• Kommunen har gode pensjons- og forsikringsordninger.
Søknad
Godkjente kopier av vitnemål og attester tas med til arbeidsgiver ved ev. intervju.
Elektronisk søknadsskjema skal benyttes.
Søkerliste
Søkerlisten kan bli offentliggjort.
Bedrift
Molde kommuneSøknadsfrist
31.08.2022Stillingsfunksjon
Fast StillingAnsettelsesform
workTime.DagBransje
Offentlig forvaltning - KommuneadministrasjonUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
6413, MOLDE
MOLDE
NorgeAntall stillinger
1karriere-kode
4721646Se her for andre jobber fra Molde kommune
- Oppdatert 11.08.2022