Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Haugesund kommune

Konsulent, 100 % fast

Offentlig forvaltning

Vi søker lønnskonsulent i 100% stilling.
Lønnsavdelingen er organisert under Økonomienheten, og har ansvar for registrering av lønnsmateriell samt forestå utbetaling av lønn til kommunens ansatte.
Vi bistår også ansatte og enheter i forhold til lønnsrelaterte spørsmål og oppgaver. I tillegg har vi ansvar for å kreve og kontrollere refusjoner fra NAV. Lønnsavdelingen består av 7 ansatte og holder til sentralt i Haugesund.

Arbeidsoppgaver:

  • Registrering av lønnsmateriell
  • Være støttefunksjon for kommunens enheter og ansatte i forhold til lønnsrelaterte henvendelser.
  • Beregne, kreve og kontrollere refusjoner fra NAV

Kvalifikasjoner:

  • Ønskelig med høyskoleutdanning innen økonomi og administrasjon. Annen relevant utdanning og praksis kan også komme i betraktning.
  • Kjennskap til lov- og avtaleverk innenfor fagområdet
  • Trygg på ikt som arbeidsverktøy
  • Erfaring fra lønnsarbeid og kjennskap til lønnssystem, fortrinnsvis Agresso

Personlige egenskaper:

  • God tallforståelse
  • Selvstendig, systematisk, fleksibel og løsningsorientert
  • Nøyaktig, pålitelig og omgjengelig
  • Norsk er arbeidsspråk i Haugesund kommune. Du snakker, leser og skriver så godt norsk at du både kan samarbeide med andre og utføre arbeidsoppgavene dine selvstendig

Vi tilbyr:

  • Interessante og varierte arbeidsoppgaver
  • Faglig og personlig utvikling innenfor et område i kontinuerlig utvikling
  • Fleksitidsordning
  • Lønn etter gjeldende tariff og avtaleverk
  • Godt arbeidsmiljø med hyggelige medarbeidere
  • Pensjonsordning gjennom Haugesund kommunale pensjonskasse