Bedrift
Innlandet fylkeskommuneSøknadsfrist
19.09.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2325, HAMAR
HAMAR
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
5333813Se her for andre jobber fra Innlandet fylkeskommune
- Oppdatert 29.08.2023
Utgått annonse
Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert
Innlandet fylkeskommune
Kompetanse og tannhelse - Økonomi og HR-rådgiver
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etater
Beskrivelse
Kompetanse og tannhelse, seksjon Koordinering og lederstøtte har ledig 100% fast stilling som rådgiver innen økonomi/HR.
Kompetanse og tannhelse er fylkeskommunens fagavdeling for utdanning og tannhelse. Avdelingen har ansvar for 23 videregående skoler, Fagskolen Innlandet, Karriere Innlandet med 9 karrieresenter, PPT Innlandet, Oppfølgingstjenesten og tannhelsetjenesten med 40 tannklinikker. I tillegg har vi blant annet ansvaret for regional kompetanseutvikling, fagopplæring og privatistordning.
I seksjonen Koordinering og lederstøtte jobber vi blant annet med økonomistyring, regnskap, personalforvaltning, rapportering, digitalisering, personvern, kommunikasjon, koordinering og kvalitetssikring av politiske saker. Koordinering og lederstøtte bidrar med støtte til ledere i Kompetanse og tannhelse. Seksjonen holder til i fylkeshuset på Hamar.
Vi søker deg som
er en initiativrik medarbeider som kan jobbe systematisk og eff ektivt, både selvstendigog i team
Vi tilbyr
- fylkeskommunale tilsettingsvilkår, herunder gode pensjons- og forsikringsordninger
- fleksibel arbeidstid
- lønn etter avtale
Arbeidsoppgaver
- bidra til utarbeidelse av budsjetter og koordinere avdelingens budsjettarbeid
- utarbeidelse av statusrapporter og prognoser samt koordinere avdelingens rapportering innenfor økonomiområdet
- være avdelingens kontaktperson for de videregående skolene på økonomiområdet
- utviklings- og forbedringsprosesser innenfor økonomi- og virksomhetsstyring
- rekrutteringsbistand til ledere i sentraladministrasjonen
- bistand til ledere innenfor personalforvaltning
- registrering av lønns- og personaldata i HR systemet
Kvalifikasjoner og egenskaper
- utdanning på høyskole- eller universitetsnivå innenfor økonomi, minimum på bachelornivå
- erfaring fra lignende arbeidsområder innenfor offentlig forvaltning
- analytisk
- evne til strukturert og nøyaktig arbeid
- evne til å ta initiativ og jobbe selvstendig
- utviklings- og løsningsorientert
- gode samarbeidsevner
- god IT- kompetanse, særlig i ERP-systemer, Excel oggjerne PowerBI
Søknad
Innlandet fylkeskommune ønsker at arbeidsstyrken skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen og oppfordrer derfor alle som er kvalifisert i henhold til utlysningsteksten til å søke hos oss. Vi tilpasser arbeidsplassen om du har behov for det. Personlig egnethet vil bli vektlagt.
Vi ber aldri om Bank-ID informasjon i søknadsprosessen.
Det kreves politiattest - ikke eldre enn tre måneder - for alle stillinger i tannhelsetjenesten, folkehøgskolene og videregående skoler.
Vi gjør oppmerksom på at alle søkere kommer på offentlig søkerliste, jf. offentleglova § 25. Fritak fra offentliggjøring gjøres bare unntaksvis og du må begrunne hvorfor du skal unntas offentlighet i tekstfeltet til søknaden.
Det tas forbehold om at overtallige i fylkeskommunen kan ha fortrinnsrett til stillingen.
Innlandet fylkeskommune benytter elektronisk søknadsskjema.
Vi ser fram til å motta søknaden din.
Bedrift
Innlandet fylkeskommuneSøknadsfrist
19.09.2023Heltid/Deltid
HeltidAnsettelsesform
FastBransje
Offentlig forvaltning - Fylkeskommunale etaterUtdanningskrav
PåkrevetArbeidserfaring
ØnskeligAdresse
2325, HAMAR
HAMAR
search.country.NORGEAntall stillinger
1karriere-kode
5333813Se her for andre jobber fra Innlandet fylkeskommune
- Oppdatert 29.08.2023