• Bedrift
    Namsos kommune
  • Søknadsfrist
    05.01.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Namsos
    NAMSOS
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5467746
  • Se her for andre jobber fra Namsos kommune
  • Oppdatert 13.12.2023
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Namsos kommune

Kommunikasjonsmedarbeider - 100% fast stilling

Offentlig forvaltning

Vil du være med å utvikle Namsos kommunes innbyggerdialog?  

Namsos kommunes kommunikasjonsteam søker ny medarbeider. Vi ser etter deg som kan bidra i vår helhetlige informasjonsflyt og samtidig være med å videreutvikle kommunens dialog med innbyggerne. Her kan du være med og utgjøre en forskjell for innbyggerne i kommunen. 

Kommunikasjonsteamets kjerneoppgaver er utvikling, drift og produksjon av innhold til eksterne og interne kommunikasjonskanaler. Teamet jobber også med klarspråk og omdømmebygging. Medarbeiderne i kommunikasjonsteamet bidrar gjennom sitt arbeid i kommunens helhetlige tjenesteproduksjon.  

Arbeidsoppgaver 

  • Publisere og oppdatere innhold på kommunens hjemmeside, sosiale medier, infoskjermer og intranett etter tjenesteområdenes behov 
  • Videreutvikle hjemmesida og andre kommunikasjons- og informasjonskanaler 
  • Publisere etter krav om klarspråk og universell utforming  
  • Produsere og oppdatere digitale skjema i samarbeid med tjenesteområdene 
  • Delta i beredskaps- og krisekommunikasjon 
  • Gi råd i kommunikasjonsspørsmål 

Hvem er du? 

  • Har relevant høyere utdanning, men lang erfaring innen fagfeltet kan kompensere for utdanningskravet 
  • Har erfaring fra kommunikasjonsarbeid 
  • Har kunnskap om klarspråk, skriver godt og tydelig, og kan også uttrykke deg visuelt 
  • Har erfaring i å bruke publiseringsverktøy for nettsider og sosiale medier 
  • Har kunnskap om universell utforming av nettsider 
  • Kan håndtere og fullføre flere og ulike utfordringer og oppgaver på samme tid 
  • Er kreativ, nysgjerrig og initiativrik, og kan samtidig arbeide systematisk 
  • Har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, kan også arbeide selvstendig 

Det er en fordel om du: 

  • forstår hvordan offentlig administrasjon fungerer 
  • er kjent med lovkrav til offentlige nettsteder innen universell utforming, språk og personvern 

Vi kan tilby:  

  • Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver 
  • Kommunikasjonsfaglige oppgaver og utfordringer 
  • Godt arbeidsmiljø 
  • Tarifflønn 
  • Som kommunalt ansatt har du rett på en av Norges sikreste pensjonsordninger: offentlig tjenestepensjon. Der de fleste tjenestepensjoner kun utbetales i 10 år, er offentlig tjenestepensjon en utbetaling som varer fra den dagen du slutter å jobbe og livet ut. Pensjonen inkluderer også uføre- og etterlattepensjon hvis noe uventet skulle skje, samt gode pensjons- og forsikringsordninger. 

Hos oss blir du en del av kommunens helhetlige kommunikasjonsarbeid, med blant annet innbyggertorg, bibliotek og dokumentsenter. 

Vi vil intervjue deg som vi tror kan passe til stillingen og vår virksomhet. Blir det match, velger vi deg! 

Søkere må regne med å bli innkalt til intervju, og personlige egenskaper vil bli vektlagt ved utvelgelsen.

Dokumentasjon på utdanning og praksis skal ikke sendes inn, men legges fram i forbindelse med intervju. Dette gjelder også for interne søkere.

For alle stillinger gjelder de regler som fremgår av lover, reglement og gjeldende tariffavtale. Det gjøres oppmerksom på at søkerens navn kan bli offentliggjort selv om søkeren ber om ikke å bli oppført på søkerlisten, jf. offentlighetslovens 25-2. Eventuell søknad om konfidensiell behandling må begrunnes. Organisasjonen vil være i stadig endring. Det er derfor et krav at den som tilsettes er fleksibel i forhold til endringer i arbeidsoppgaver, samarbeidspartnere og organisatorisk plassering. Søkere som mener å ha fortrinn av stilling, bes opplyse om dette i søknaden jfr. HTA 2.3.1

Det tas forbehold om fortrinnsrett for interne søkere jfr. arbeidsmiljøloven § 14.3 / hovedtariffavtalen kap 1 § 2.3. 

Søknad sendes:

Søknad med CV sendes elektronisk via knappen "Søk her".  Ved behov for veiledning ved utfylling av elektronisk søknad, kontakt Innbyggertorget Namsos kommune 74 21 71 00.

Er dette en jobb å flytte til? Bor du ikke i Namsos kommune, men tenker at denne jobben jammen hørtes spennende ut? Da kan du besøke oss her først – velkommen! Velkommen til Namsos kommune (video på YouTube) Namsos kommune på Facebook Namsos kommunes hjemmeside Du finner oss også på Instagram og Snap. Eller kanskje du bare like godt skal ta turen og besøke oss?

 

 

  • Bedrift
    Namsos kommune
  • Søknadsfrist
    05.01.2024
  • Heltid/Deltid
    Heltid
  • Ansettelsesform
    Fast
  • Bransje
    Offentlig forvaltning
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Namsos
    NAMSOS
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    5467746
  • Se her for andre jobber fra Namsos kommune
  • Oppdatert 13.12.2023