• Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    04.07.2021
  • Sted:
    FINNSNES
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    FINNSNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3811930
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune

Kommunalteknisk ingeniør - saksbehandler av kommunaltekniske gebyrer

Senja kommune

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Om stillingen

Plan og utvikling har ledig fast heltidsstilling som kommunalteknisk ingeniør/rådgiver for saksbehandling av kommunaltekniske gebyrer. Snarlig tiltredelse er ønskelig. Plan og utvikling er en av kommunens virksomheter, og har aktiviteter i hele kommunen. Hovedkontoret er på Finnsnes rådhus. Virksomheten har 29 medarbeidere. Hovedarbeidsområdene er arealplanlegging, byggesak/deling, geodata og landbruks- og miljøforvaltning. Stillingen inngår i faggruppe Geodata.

 

Arbeidsoppgaver:

  • Forvaltning av kommunaltekniske gebyrer / drift og utvikling av kommunens gebyrområde
  • Videreutvikling av systemer / tekniske løsninger for gebyrforvaltningen
  • Videreutvikling av GIS-løsninger knyttet til fagområdet
  • Saksbehandling knyttet til kommunaltekniske gebyrer
    (forurensingsloven, forurensingsforskriften og lokale forskrifter)
  • Kundeveiledning / publikumskontakt
  • Videreutvikling av GIS-løsninger knyttet til fagområdet
  • Stillingen kan tillegges andre oppgaver innenfor virksomheten etter nærmere avtale med nærmeste leder

 

Kvalifikasjonskrav:

  • Utdanning på Høyskole / Universitet, 3-årig Diplom / Bachelorgrad
  • God kjennskap til forurensingsloven med tilhørende forskrift og regelverk  
  • Erfaring med saksbehandling fra offentlig virksomhet
  • Gode datakunnskaper
  • Erfaring med digitale saksbehandlingsverktøy og GIS
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevne, gode norskkunnskaper
  • Førerkort klasse B

Annen utdanning og kompetansebakgrunn enn den omsøkte vil bli vurdert.

 

Egenskaper:

  • Kundeorientert og omgjengelig
  • Målrettet, strukturert, effektiv og leveringsdyktig
  • Gode formidlingsevner
  • Evne til å arbeide både selvstendig og i team
  • Evne til å mestre høyt tempo i arbeidshverdagen
  • Positiv og tilpasningsdyktig

Personlig egnethet vil bli vektlagt.

For stillingen gjelder
Senja kommunes verdier er raus, fremoverlent og bærekraftig. Vi ønsker ansatte som etterlever disse verdiene.
Lønn etter avtale og kvalifikasjoner. Ansettelser skjer etter kommunale vilkår, på de lønns- og arbeidsvilkår som fremgår av gjeldende lover, reglement og tariffavtaler.
I henhold til offentlighetslov kan opplysninger om søkeren bli offentliggjort, selv om søkeren har anmodet om søknad unntatt offentlighet
 
 
  • Bedrift
    Senja kommune
  • Søknadsfrist
    04.07.2021
  • Sted:
    FINNSNES
  • Bransje:
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav:
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring:
    Ønskelig
  • Fylke:
    TROMS OG FINNMARK
  • Arbeidssted:
    FINNSNES
  • Land:
    NO
  • Antall stillinger:
    1
  • karriere-kode:
    3811930
  • Se her for andre jobber fra Senja kommune