• Bedrift
    Securitas
  • Søknadsfrist
    27.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Vaktselskaper
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Oslo
    OSLO
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3247456
  • Se her for andre jobber fra Securitas
  • Oppdatert 28.10.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Securitas

Key Account Manager

Vaktselskaper

Vårt forretningsområde for elektronisk sikkerhet og produkter innenfor retail, søker nå etter Key Account Manager. I rollen som KAM må du ha interesse for og evne til å jobbe med relasjonsbygging både mot eksisterende og nye kunder, samt ha en stor interesse for retail, sikkerhet og buzzword som omni-kanal, RFID, SaaS, IOT mm.

Vi ser en endring i kundenes behov, og du vil være med å drive utviklingen videre mot våre fremtidsrettede løsninger, hvor bl.a. IOT & RFID er en viktig nøkkel. En forutsetning for å lykkes er at du har forståelse for retail, teknisk forståelse, gode IT kunnskaper og en interesse for å lære.

Ditt ansvar vil være å gjennomføre aktiviteter, prosjektere og lage løsninger for å dekke kundenes behov.

I Securitas avdeling Retail leverer vi løsninger for varesikring, varetelling, lagerstyring, innbruddsalarm, løsninger for videostrømming, bildeanalyse, kundetelling, alarmovervåking med mere. 

Vi ser etter en som evner å se fremover og motiveres av å ta frem nye produkter og tjenester i samarbeid med både interne og eksterne partnere. Du må ha god teknologiforståelse, men samtidig er kommersiell teft og interesse helt avgjørende for å lykkes i denne rollen.

Dine ambisjoner må sammenfalle med selskapets målsetning om fortsatt å være markedsleder og best i bransjen. Du må kunne identifisere deg med selskapets verdier og alltid ha et tydelig kundeperspektiv. 

Securitas er i dag verdens største sikkerhetsselskap med en omfattende kundeportefølje innenfor både privat og offentlig sektor. Du må trives med å jobbe i en stor, internasjonal virksomhet hvor både nasjonalt og grenseoverskridende samarbeid er nødvendig for å sikre at kundenes behov ivaretas.

Arbeidsoppgaver er blant annet:
  • Være kundens hovedkontakt innen tekniske sikkerhetsløsninger
  • Forstå markedet og kundens behov og tilby relevante tjenester og løsninger
  • Skape gode relasjoner og sikre økt omsetning innen egen kundeporteføle
  • Utvide egen kundeportefølje med nye kunder
  • Legge til rette for effektiv drift og prosjektgjennomføringer
  • Holde seg oppdatert på trender og utvikling innen sikkerhetsbransjen

Stillingen har kontoradresse Bøkkerveien 5 i Oslo, og rapporterer til Salgsleder Retail

Hvem vi ser etter:
  • Du skaper relasjoner og har gode samarbeidsegenskaper
  • Du har svært god kommunikasjons- og formidlingsevne
  • Du kjennetegnes som resultat og løsningsorientert
  • Du er strukturert og effektiv
  • Du jobber godt både selvstendig og i team
Kvalifikasjoner:
  • 3 års høyere relevant utdanning, lang erfaring kan kompensere for krav om utdanning
  • Over 3 års erfaring med salg og evt. drift, gjerne teknisk bakgrunn
  • God teknisk forståelse
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
  • Tilfredsstillende vandel (jf. Vaktvirksomhetsloven §8)
Vi tilbyr:
  • En innflytelsesrik, spennende, sosial og svært utfordrende jobb i et dedikert salgsmiljø
  • Lønn etter avtale
  • Mulighet til å jobbe med de mest spennende kundene innenfor sikkerhet

Vennligst benytt søknadsskjemaet som medfølger denne utlysningen. Vi gjør oppmerksom på at mye av kommunikasjonene med våre jobbsøkere vil skje via e-post.

 

  • Bedrift
    Securitas
  • Søknadsfrist
    27.11.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Vaktselskaper
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Oslo
    OSLO
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3247456
  • Se her for andre jobber fra Securitas
  • Oppdatert 28.10.2020