Ledigt jobb

Utgått annons

Sista ansökningsdag för detta jobbtillfälle har passerat

Mentor Partner AS

Kan du organisere våre serviceoppdrag og bidra til gode kundeopplevelser?

Konsulenter - Organisasjon

Unitronic AS er Norges største og eldste uavhengige leverandør av medisinteknisk service.
Som administrator/koordinator hos oss vil du være en viktig ressurs for våre teknikere og våre kunder på kommunale institusjoner og sykehus. Målet ditt er å passe på at oppdragene vi gjør blir gjennomført som avtalt, riktig registrert i systemer, at deler og utstyr kommer dit det skal på rett tid.  Arbeidet består i å registrere oppdrag, bestillinger, pakke utstyr, sørge for forsendelser og sluttføre oppdrag som er fullført.  Stillingen innebærer også en del kundekontakt via telefon og mail, så dine sosiale ferdigheter og en evne til å imøtekomme kunden, lære dem opp på våre systemer og hjelpe dem er av stor betydning for oss.

Du bør ha noe teknisk forståelse og like å jobbe med utstyr som gir brukerne en forskjell i hverdagen. Har du erfaring fra noe som likner er det en fordel, men du vil få opplæring på det du trenger. Vi ser etter deg som er god til å koordinere mange oppgaver samtidig og som følger våre kvalitetsnormer. Du er flink til å lytte til kunden og bryr deg om hva vi gjør og hvem vi gjør det for.  Du vil komme til et veletablert og seriøst selskap, med velfungerende systemer og et godt faglig miljø du kan lære av og utvikle deg i. Vi har stor tro på fremtiden.

Vil du bidra til at vi lykkes?  Da vil vi gjerne høre fra deg. Send din søknad snarest hvis du er interessert i stillingen!

Du er velkommen til å ringe Trond Sørensen på tlf 90092201 hvis du vil vite litt mer. For mer informasjon om selskapet se www.unitronic.no

Arbeidsoppgaver:

  • Din hovedoppgave er å betjene sentralbordet og servicemailen, dette innebærer flere oppgaver:
  • Ta i mot servicehenvendelser fra kunder og avklare årsak til feil så godt som mulig og hva som er hensiktsmessig å gjøre
  • Opprette saker, planlegge og tildele oppdrag til den tekniker som er ledig og i nærheten. 
  • Booke budbil for opphenting av apparater
  • Bidra med å bestille deler
  • Gi kundene opplæring i Medusa (vårt system for oppdragsoppfølging)
  • Pakke og sende deler til kunder
  • Veilede kunder gjennom rapporter etter årskontroll 
  • Sørge for at det tekniske i databasen er registrert etter at kunden har bestilt reparasjon etter årskontroll 
  • Følge opp oppdrag i systemene våre sette av ressurser og sørge for at det blir riktig avsluttet

Kvalifikasjoner:

  • Noe teknisk forståelse og evne til å sette seg inn i våre produkter på et enkelt nivå
  • Ønskelig med erfaring fra koordinering av oppdrag og/eller servicetjenester
  • Gjerne erfaring fra en teknisk serviceorganisasjon, men ikke et krav
  • Generell god erfaring med bruk av datasystemer og dokumentasjon
  • God skriftlig og muntlig norsk

Personlige egenskaper:

  • Det er viktig at du er "flink med folk", har gode kommunikasjonsevner og er opptatt av å yte god service
  • Strukturert, med fokus på effektivitet, kvalitet, grundighet og gjennomføring innenfor våre systemer og rutiner.
  • Tar initiativ og ansvar for å levere det som er forventet og avtalt
  • Forstår raskt organisasjonen, samt utnytter systemer og prosesser godt for å få ting gjennomført
  • Forstår raskt komplekse problemer og foretar sunne og rasjonelle vurderinger.

Vi tilbyr:

  • Bedriften er solid, veldrevet og i vekst.
  • Du kan være med å skape en god arbeidsplass for deg selv og andre.
  • Du vil få opplæring og oppdateringer på utstyret vi betjener.
  • Du ser direkte resultat av egen innsats og kommer i kontakt med både kunder og gode kolleger.
  • Et miljø med godt samarbeid og god støtte.
  • Jevnlige samlinger internt for å bygge fellesskap, justere kursen og utvikle kompetansen videre.
  • Gode pensjonsordninger (7 %) og felles bonus