• Bedrift
    Halden kommune
  • Søknadsfrist
    10.02.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1771, HALDEN
    HALDEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2428346
  • Se her for andre jobber fra Halden kommune
  • Oppdatert 20.01.2020
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Halden kommune

Jurist/bygningsingeniør/byggesaksbehandler – (100% fast stilling)

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Beskrivelse av arbeidssted:

Vi søker etter en ny rådgiver/byggesaksbehandler i 100% stilling

Vi kan tilby en spennende og utfordrende stilling i et ungt og fremtidsrettet fagmiljø. Byggesak har totalt 10 medarbeidere. Disse har ulike profesjoner som ingeniører, jurister, eiendomsutvikler m.m. Arbeidssted er Storgata 7 i Halden sentrum.

 

Stillingens arbeidsområder/oppgaver:

Dine arbeidsoppgaver som byggesaksbehandler vil i hovedsak være saksbehandling av og veiledning i byggesøknader. Arbeidsoppgavene kan til en viss grad tilpasses din utdannelse, erfaring og interesser innenfor byggesaksområdet.

 

Kvalifikasjoner og utdanning:

  • Vi søker fortrinnsvis etter jurist og bygningsingeniører, men også arkitekter og personer med annen relevant utdannelse kan komme i betraktning

  • Du bør ha relevant kompetanse og praksis fra offentlig og/eller privat virksomhet innenfor fagområdet.
  • Du må ha svært god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk.
  • Du bør ha kunnskap om og erfaring med plan- og bygningsloven og annet relevant lovverk.
  • Vi ønsker at du har god kjennskap til offentlig forvaltning.
  • Du må ha god kunnskap om og erfaring med bruk av digitale verktøy.
  • Du må ha førerkort klasse B.

 

Personlige egenskaper: 

  • Du må være selvstendig og samtidig ha gode samarbeidsevner.
  • Du må være serviceinnstilt og løsningsorientert
  • Du må være positiv og ha evne til å skape et godt arbeidsmiljø
  • Du må ha evne til å skape god dialog mellom byggesakskunder og kommunen

 

Vi kan tilby

  •  et godt og spennende fagmiljø
  •  dyktige og hyggelige kollegaer
  •  interessante arbeidsoppgaver
  •  fleksibel arbeidstid med kjernetid fra 9-14.30

 

Generelle betingelser:

Pliktig medlemsskap i offentlig tjenestepensjonsordning med 2%. 

Lønn ihht lov og avtaleverk

 

Søknad sendes:

Søknad med CV sendes elektronisk via knappen "Søk her". 
Ved behov for veiledning ved utfylling av elektronisk søknad, kontakt Halden kommunes servicesenter.
Attester og vitnemål må medbringes ved evt. intervju.

Dersom det går fram av din søknad at du ønsker konfidensiell behandling, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig, selv om søker selv har bedt om konfidensiell behandling. Søker vil da få informasjon om dette - jfr. Offentleglova §25.
Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.

 

  • Bedrift
    Halden kommune
  • Søknadsfrist
    10.02.2020
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    1771, HALDEN
    HALDEN
    Norge
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    2428346
  • Se her for andre jobber fra Halden kommune
  • Oppdatert 20.01.2020