• Bedrift
    Halden kommune
  • Søknadsfrist
    23.06.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Halden
    HALDEN
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3921929
  • Se her for andre jobber fra Halden kommune
  • Oppdatert 11.06.2021
Ledig stilling

Utgått annonse

Søknadsfristen for denne jobbmuligheten er passert

Halden kommune

Jordmor ved Helsestasjonen i Halden

Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon

Ledig 90 % stilling som jordmor på Halden helsestasjon

 

Helsestasjonen har ledig en 90 % fast stilling som jordmor fra 01.09.2021. Ved en evt intern omrokkering vil det bli ledig vikariat. Søker bes presisere om de kun søker på den faste stillingen eller om vikariat også er aktuelt. Søkere med ønske om lavere stillingsprosent er også aktuelle for stillingen.

 

Beskrivelse av arbeidssted:

Jordmortjenesten er en del av helsestasjonstjenesten i kommunen. Helsestasjonen er samlokalisert med barneverntjenesten og PP-tjenesten i Familiens hus.

 

Stillingens arbeidsområder/oppgaver:

  • Svangerskapsomsorg, konsultasjoner og barselbesøk i hjemmet etter nasjonale retningslinjer

  • Postpartumsamtaler, etterkontroller og prevensjon
  • Fødselsforberedende kurs
  • Tverrfaglig samarbeid i oppfølging av gravide med særskilte behov

 

Kvalifikasjoner og utdanning:

  • Autorisert jordmor

  • Førerkort klasse B
  • Gode norsk kunnskaper skriftlig og muntlig

 

Personlige egenskaper: 

  • God faglig forståelse og engasjement for kvinnehelse, prevensjon og familieplanlegging

  • Evne til fleksibilitet, selvstendig og strukturert arbeid
  • Løsningsorientert og endringsvillig
  • Gode samarbeidsevner og evne til skape tillit og gode relasjoner
  • Personlig egnethet vil bli vektlagt

 

Vi ønsker søkere som har interesse for tverrfaglig samarbeid, er raus, positiv og bidrar til å skape et godt arbeidsmiljø.

 

Vi kan tilby:

  • Spennende og varierte arbeidsoppgaver
  • Gode muligheter for kurs og faglig utvikling
  • Et stabilt og godt arbeidsmiljø, med støttende og kompetente medarbeidere

 

Generelle betingelser:

Pliktig medlemsskap i offentlig tjenestepensjonsordning med 2%. 

Stillingen er plassert på Halden helsestasjon i Familiens hus. Nærmeste leder er Enhetsleder helsestasjon.

Lønn ihht lov og avtaleverk

Det er krav om tilfredsstillende politiattest ved tilsetting. Politiattesten skal ikke vedlegges søknad.

 

Søknad sendes:

Søknad med CV sendes elektronisk via knappen "Søk her". 
Ved behov for veiledning ved utfylling av elektronisk søknad, kontakt Halden kommunes servicesenter.
Attester og vitnemål må medbringes ved evt. intervju.

Dersom det går fram av din søknad at du ønsker konfidensiell behandling, gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søker kan gjøres offentlig, selv om søker selv har bedt om konfidensiell behandling. Søker vil da få informasjon om dette - jfr. Offentleglova §25.
Som søker til en offentlig stilling har også du krav på å få tilgang til utvidet søkerliste med informasjon om øvrige søkere.

 

Åpenhet - Tillit - Respekt - Redelighet

 

  • Bedrift
    Halden kommune
  • Søknadsfrist
    23.06.2021
  • Ansettelsesform
    workTime.Dag
  • Bransje
    Offentlig forvaltning - Kommuneadministrasjon
  • Utdanningskrav
    Påkrevet
  • Arbeidserfaring
    Ønskelig
  • Adresse
    , Halden
    HALDEN
    search.country.NORGE
  • Antall stillinger
    1
  • karriere-kode
    3921929
  • Se her for andre jobber fra Halden kommune
  • Oppdatert 11.06.2021