Company
Nordic Jobs Worldwide ASApplication deadline
As soon as possiblePosition function
KonsulentForm of employment
workTime.HeltidIndustry
IT, telekommunikasjon og internettEducational qualification
Ikke påkrevetWork experience
Ikke påkrevetAddress
1000, Lisboa
PortugalOther workplaces
Lisboa, PortugalNumber of positions
1Career-kode
2988043Look here for other jobs from Nordic Jobs Worldwide AS
- Updated 19.06.2020
Expired ad
The application deadline for this job opportunity has passed.
Nordic Jobs Worldwide AS
Jobb som IT-konsulent i vakre Lisboa?
IT, telekommunikasjon og internett
Vi søker nå teknisk support til vår klients Service Desk i Lisboa, Portugal!
Arbeidsgiveren er et stort og kjent globalt IT-service- og konsulentselskap som for tiden utvikler deres tekniske fotavtrykk i Lisboa (Parque das Nações).
Hvorfor jobbe og bo i Lisboa?
Lisboa er hovedstaden i Portugal og har rundt 500 000 innbyggere i den sentrale delen av byen, og rundt 2,8 millioner i hele storbyområdet. I Lisboa finnes det alt mulig å gjøre. Det er en by som er nærme havet, kan tilby bra shopping, nattliv og har en utrolig kulturarv og mange flotte bygninger. På Portugals "riviera" vest for Lisboa, ligger de populære baderesortene Estoril og Cascais. I Estoril finnes det også en av Europas største kasinoer. Lisboa kan tilby, under store deler av året, et deilig klima og et strålende vær. Dette er en av mange grunner til at Lisboa har blitt en av de mest populære reisemålene for Europeiske reisende. Klimaet har det man kaller subtropisk – middelhavsklima, det innebærer at det er milde vintre og varme sommere. Mange sier at Lisboa er det nye Barcelona. Lisboa har rett og slett av man kan ønske seg: sol, varme, bra uteliv, avslappet levestil, shopping, kultur, storby, parker og så klart surfing!
Stillingsbeskrivelse
Som Service Desk Agent for vår klient, vil du være det første kontaktpunktet ved kundehenvendelser relatert til tilbud og etterspørsel for deres norsktalende interessenter. Den ideelle kandidaten vil være en effektiv formidler, en analytisk problemløser og har evnen til å trives i et fartsfylt miljø.
Arbeidsoppgaver
- Administrere innkommende kundehenvendelser og opptrappinger med medfølelse og produktivitet, for å prioritere deres behov og gi unike løsninger på ulike problemer
- Samarbeide med forskjellige parter innen service desk (for feilsøking), produktpartnere (begge er sertifisert gjennom klienten og tredjeparter) og team for kvalitetssikring
- Koordinere regelmessige samtaler med kunden for påfyll og oppgradering av produktutstyr
- Behandle både klient- og intern genererte tjenester til serviceforespørsler innen bestemte leveringstider
- Administrativ støtte for å bekrefte klientdetaljer og endre all feilinformasjon i klientdatabase
Kvalifikasjoner- Bachelorgrad
- Minst ett års erfaring i en kundestøtte eller en klient vendt rolle, helst i et flernasjonalt miljø
- God kjennskap til datamaskiner og digitale nettverkskonfigurasjoner
- Avansert kunnskap om Microsoft Office Suite
- Tilpassningsdyktig til å jobbe sammen med tidssonen og kalenderen til lokale interessenter
- Nødvendig språk kunnskap: Norsk(C2) + Engelsk(B2)
Klienten tilbyr
- Konkurransedyktig lønn
- Muligheter for karriereutvikling
- Helse- og livsforsikring
- Treningsstudio på stedet: inkluderer tilgang til innendørsbasseng, treningsstudioer og en fotballbane
- Kantine med varierte alternativer og utsikt mot elven i Lisboa.
Interessert i stillingen? Vi intervjuer fortløpende!
Company
Nordic Jobs Worldwide ASApplication deadline
As soon as possiblePosition function
KonsulentForm of employment
workTime.HeltidIndustry
IT, telekommunikasjon og internettEducational qualification
Ikke påkrevetWork experience
Ikke påkrevetAddress
1000, Lisboa
PortugalOther workplaces
Lisboa, PortugalNumber of positions
1Career-kode
2988043Look here for other jobs from Nordic Jobs Worldwide AS
- Updated 19.06.2020